LittleMonkey skrev:
Mener virkelig alle sammen her at barnet har det så utrolig mye bedre hjemme enn i barnehagen??? jøssenam. Hva med sosialiseringen, måltidene sammen med andre barn på samme alder, å lære seg å dele, vente på tur +++ Har på følelsen at mange damer velger å være hjemme leeenge mest for sitt eget vedkommende. Ikke misforstå, sikter ikke til alle. Men noen... Noen barn er rett og slett ikke egnet for barnehage, sånn er det bare. Men noen er faktisk det! Og når jeg har levert poden i barnehagen, går jeg derfra med et smil om munnen og med gooood samvittighet, fordi jeg vet at han har det helt fantastisk der! :)mamiii skrev:
Synes ikke nødvendigvis en ettåring har det best i bhg.. Noen er fortsatt veldig babyer og trenger litt mer tid på seg enn andre :)
Selvfølgelig! :-D Det er STOR forskjell på unger. Min unge er veldig moden for alderen, om man kan si det da de er så små :P ekstremt sosial og tillitsfull. Men mange av venna mine har unger som absolutt ikke passer i barnehagen. Veldig følsomme og skjøre, og de syns jeg veldig synd på. Hadde min sønn vært sånn, haddejeg sterkt vurdert å være hjemme litt ekstra med han, selv om jeg i utg.punktet ikke hadde hatt råd...