Hvorfor er det så sykt tung??

Alicia85

Elsker forumet
Er helt utslitt og utslått hele dagen. Nå jobber jeg bare to timer om dagen, men er helt knust etterpå! Er det bare meg? Er konstant trøtt, men sove det klarer jeg knapt..Utrolig frustrerende..Idag har jeg ingen energi og hjerte hopper dobbelthopp å greier..Litt redd jeg sliter meg helt ut..Husker ikke fra sist, men blir det bedre snart?? Andre som å har det sånn?? Om jeg skal gå slik i 7 mnd til så blir jeg å bli fortvilt altså..
Huff ble langt og mere klaging..Hehe..

Føler akkurat det samme. Enkle oppgaver som var lett før er blitt 10 ganger tyngre å gjøre nå[emoji30]

Noen dager er alt blytungt...
Blir nok bedre når vi kommer litt lenger uti!
Det sies jo at de 12 første ukene er sånn!
Hold ut, det blir bedre [emoji173]️

Jeg også er helt utslitt. Blir dødstrøtt av ikkeno. Har lyst til å sove døgnet rundt.

For meg varierer det veldig fra dag til dag. Noen dager er som du sier, andre helt fine. Men hvis jeg legger meg nedpå og sover i løpet av dagen, da sliter jeg med å komme meg opp igjen for å si det sånn! Så her gjelder det å holde seg i gang.:p
Veldig slitsomt å ha det sånn som du har det, så prøv og hvil deg når du kan så går det heldigvis over stort sett i andre trimester:Heartred

Dersom du har det så tungt så ville jeg ha vurdert 100% sykemelding for en periode. Hent inn energi der du kan.

Jeg har hatt svangerskap der det går begge veier.

Helt naturlig, det er en stor jobb for kroppen å være gravid.
Blir som regel bedre i 2 trimester :)

Hvil deg når kroppen sier det.

Dersom du har det så tungt så ville jeg ha vurdert 100% sykemelding for en periode. Hent inn energi der du kan.

Jeg har hatt svangerskap der det går begge veier.

Takk folkens. På en måte fint å vite at det ikke bare er meg selv om det nesten er litt slemt å si;)

Har vært 100% før jeg selv valgte å prøve 30%. Var sykemeldt før jeg fikk vite jeg var gravid pga utslitt..skal til legen på fredag så må kanskje sykemeldes litt mer for vil jo litt på jobb så jeg ikke blir sprø her hjemme og får beveget meg litt..Er personlig trener og har enkeltmannsforetak så må få inn litt pæng..

Back
Topp