Hvorfor er det så mange

Nyttårslykke

Gift med forumet
som rakker ned på og henger ut mannen sin her på BV?

"Han gjør ikke ditt, og han gjør ikke datt" osv....

Jeg hadde blitt PISSED hvis jeg fant ut at mannen min satt å la ut i vide og det brede på nettet om det som var "feil" med meg!

Gubben her har sett det jeg har skrevet om han faktisk[:D] Han synes babyverden kan være artig til tider...

Men så er kanskje ikke jeg en av de verste?

Er jeg missfornøyd med noe tar jeg opp det med sambo ikke kaklehøns på BV [8D]

Er vell for at det er mange som liker å dele alt om privat livet bak 4vegger med absolutt alle[:D] Tror nokk ikke at det er mange av de mannfolka som vet at kjerringa sitter å legger ut i det lange om hvordan han er osv.

Jeg hadde selv aldri kommet til å hengt ut verken min familie eller venner, på den måten som mange gjør her inne[:)] Tror at det er mange som tror at de er mer annonyme en de faktisk er[:-]

ORIGINAL: Bollak

Er vell for at det er mange som liker å dele alt om privat livet bak 4vegger med absolutt alle[:D] Tror nokk ikke at det er mange av de mannfolka som vet at kjerringa sitter å legger ut i det lange om hvordan han er osv.

Jeg hadde selv aldri kommet til å hengt ut verken min familie eller venner, på den måten som mange gjør her inne[:)] Tror at det er mange som tror at de er mer annonyme en de faktisk er[:-]

Der tror jeg du tar skikkelig feil.
Jeg tror det er sånn at mange folk fortviler og henvender seg til folk på BV for å få råd, støtte, you name it.
Det mange ikke tenker over er at dette forumet er åpent, og veldig mange fler enn de som svarer kan se hva man skriver. Det er fort gjort å tenke at vi har vårt eget lille samfunn her inne når man er litt aktiv på forumet. Man glemmer litt at dette ikke er privat. Det er veldig fort gjort.

Jeg tror ikke at folk liker å sverte samboeren sin i all offentlighet, de tenker ikke på at det er det de gjør.

Regner med at du sikter til min tråd akkurat nå.. jeg har ikke for vane og si noe som sambo.. gjør jeg det, så ber jeg om at tråden blir slettet ganske kjappt..

Men av og til å trenger man å få ut litt tanker å følelser.. og da er det ofte lett å snakke med andre personer utenom

ORIGINAL: Fridasinmamma

Regner med at du sikter til min tråd akkurat nå.. jeg har ikke for vane og si noe som sambo.. gjør jeg det, så ber jeg om at tråden blir slettet ganske kjappt..

Men av og til å trenger man å få ut litt tanker å følelser.. og da er det ofte lett å snakke med andre personer utenom

Nei, jeg har faktisk ikke sett din tråd [:)]

Men var endel andre tråder her, og har tenkt på det lenge [:)]

Jeg tenker at om jeg skriver noe om min sambo her så er det hundrevis av totalt ukjente mennesker som jeg deler min frustrasjon med. Og de som evt måtte kjenne meg her inne ( og sambo) vet nok om ting som pager meg allerede!

Tror jeg [:)]

ORIGINAL: Lissyjane

De aller fleste irriterer seg over ett eller annet med mannen sin,akkurat som ungene kan drive en til det glade vanvidd. Dette er en fin plass å få det ut da mange er i samme situasjon[;)] Mange er jo i faser der de irriterer seg over alt,så det trenger jo ikke bety at mannen er en slask[:)]

må nå si meg enig i denne [:)] koffor rakke alle ned på barna sine her inne da liksom? det e jo bare dødsdårlig gjort.![8D] for å være heilt ærlig trur eg eg hadde blitt mer såra viss gubben la ut kvinnfolk tråder...alså bilder av dødsdeilige damer og sikla etter andre sine bilder enn viss han klaga te mannfolka at kjærringå va ei maseræv.. men det er MEG

ORIGINAL: Nyttårslykke

Nei, jeg har faktisk ikke sett din tråd [:)]

Men var endel andre tråder her, og har tenkt på det lenge [:)]

Phu[;)] Nå har jeg bedt en eller annen modde om å slette[:D] Får litt dårlig samvittighet

Det er absolutt lov å tømme seg på BV[:)] Det er ikke akkurat unikt at menn irriterer oss til tider[8D] Og det skjer hver eneste dag[:)] Med forskjellige så klart[8D]

[;)] ja, man blir lett frustrert.. og da er det godt å tømme litt tanker her inne hos dere[:D]

Tenker på det stadig jeg og[8|] Men min mann er jo verdens beste!!!

Jeg har ikke lagt merke til noen sånne innlegg jeg egentlig. Men nå leser jeg jo ikke alt da[:D] Og mannen min er jeg svært så fornøyd med så jeg har ingen grunn til å henge ham ut på noe vis...[:D]

Det er absolutt lov å tømme seg på BV[:)] Det er ikke akkurat unikt at menn irriterer oss til tider[8D] Og det skjer hver eneste dag[:)] Med forskjellige så klart[8D]

[;)] ja, man blir lett frustrert.. og da er det godt å tømme litt tanker her inne hos dere[:D]

Ja og hvis mannen til noen skal finne ut av det, så er det jo bare å spørre han om han heller vil at du skal tømme deg på han og da kommer ALT fram[;)] Ganske sikker på at de fleste menn vil gi sin velsignelse[8D] Og TRO dere meg,han snakker med kompisene sine hans han også[;)] [8D]

Tviler jeg ikke på[;)]

ORIGINAL: BlessItBe

hehe...samme her!
man veit jo heller aldri hvem som faktisk kan lese det man skriver! kan jo være noen som kjenner oss!

ORIGINAL: MaiogSeptemberskatt

ORIGINAL: BlessItBe

hehe...samme her!
man veit jo heller aldri hvem som faktisk kan lese det man skriver! kan jo være noen som kjenner oss!

Jeg og tar opp i plenium... men innimellom så er det greit å høre meningene til kaklehønene her på bv også[;)]

HELT enig med deg nyttårslykke.
Hva er vitsen? Kan man ikke ta det opp med den det gjelder, iallefall ikke legge problemene sine ut på nettet.

Back
Topp