Hvorfor er det så lite liv her? :(

Juras

Forelsket i forumet
er jo nesten ingenting som skjer her! :(

Vi må vel få det til å skje noe. :)    Ser du teller ned til Hellas tur! Det gjør vi også, reiser lørdag. Og nå som man sitter her nord i stormen- så kjenner jeg virkelig på hvor mye jeg gleder meg

Tja :P 

Vet ikke helt, men i dag er det vel stille fordi det er søndag og alle sover ^^ 

Er kanskje noe med at det er vår? 
FOlk er ute og rydder i hagen kanskje?  Eller lignende...

Nettopp komt him fra langhelg sjå mine foreldre. Lite tid til internett og annet slikt tidsfordriv der. Reiste 16.

Kansje en del andre og som har tatt seg litt lang helg for å besøke slekt og familie?

Veldig stor forskjell på forumlivet før og nå kjenner jeg... Utrolig kjedelig, men "sånn er det vel bare"?  
Jeg er innom hele tia føler jeg, for jeg orker ikke så mye annet enn å ligge på sofan, da er nettet en god venn, men det er nesten ingen som svarer på tråder som ikke omhandler seg selv, så jeg blir litt lei kjenner jeg... Skjønner godt at man heller vil være ute og nyter våren altså, så jeg halshugger ikke de som faktisk har et liv!!;) Men det hadde hjulpet mye om folk svarte litt på tråder og laget en ny tråd innimellom. 
Vet ikke om andre mammaforum har mer aktivitet enn babyverden, for det ble en stor forandring på aktiviteten her for et år siden... 

Nei, jeg må vel bare innse at forum ikke er det det en gang var:) 

Jeg var veldig aktiv på BV for et års tid siden. Men etter at de gjorde om på oppsettet på forumet, så trives jeg rett og slett ikke like godt her inne. Sånn er det. En av konsekvensene ved at man gjør om på noe som fungerer fint..

Jeg er ikke noe flink til å skrive her. Var veldig aktiv når jeg var gravid sist men etter de endra her inne var det mange om falt ut. Grunnen er nok også at jeg har en gutt som tar mesteparten av tida mi på dagen og om kvelden er jeg sliten. Men skal bli flinkere og svare på alle tråder jeg leser.. Om jeg har noe lurte skive da.. Vi får satse på det tar seg opp, for er fryktelig koselig å være med i sånne her forum :)

Helt enig, lite liv.
men er ikke saa altfor flink til aa kommentere d alle andre skriver. Men full skjerpings naa!!

Ja, det er lite liv her inne, i forhold til andre forum jeg har vært på tidligere. Jeg prøver å være flink å svare på de fleste trådene, men jeg er ikke så flink trådstarter selv

Jeg vet ikke. For min del, flere faktorer. Terminforum er liksom ikke like spennende nå som sist, og jeg føler det kanskje er mer vanskelig å komme inn på folk denne gangen. Folk vil være mer anonyme og da føler jeg det blir vanskelig å få noe forhold til folk. 

Ellers er det jo en haug av topptråder som gjør det slitsomt å se på, sånn at man blir irritert. Og det at jeg har vært aktiv på BV i 5 år og muligens blitt litt for vant til "Generelt" (som oppfattes som stort og skummelt for de som er veldig glad i terminforumene) og er kanskje ikke så flink på sånne kosemoseting nå som før-

Helt enig!

Men var mye flinkere med førstemann her inne, men nå kommer finværet, og er midt inni oppussing av hus hage, tid til jobb, mann og barn... Men er innom innimellom :)

Ja, det er lite liv. Men er kjedelig når man starter tråder og det kanskje kun er to stk som gidder å svare. Prøver så godt jeg kan å svare på de trådene jeg føler jeg har noe fornuftig å komme meg.
Men er hjemme med Otilie, så mesteparten av tiden blir naturlig nok brukt på henne.

Tja, jeg jobber 100% og har 4 barn fra alder 8 år og ned til 10 mnd + ett hus som skal holdes. Om kvelden ZZZZZzzznorker jeg, men går utfra jeg har mer energi til og være her etterhvert når jeg mulignes blir gradert sykemeldt.

Å gleder meg til å være her inne mer:) (vet ikke hvordan det blir klart fremover, men er sliten og har allerede ett bekken som verker som fy:(

Jeg må innrømme at jeg er skjeldent inne på forumet, nesten bare når jeg er på nattevakt.
Også bruker jeg nesten bare iphonen min til å være på nett med når jeg er hjemme, for har en liten gutt på 14mnd som blir helt vill hvis jeg tar fram pc'n. Men får prøve å bli flinkere til å kommentere å slikt når jeg er her inne..

Håper alle har hatt en fin helg!

Back
Topp