Hvorfor er det ingen her???

tingeling1

Forumet er livet
Når jeg er her...... Nora er syk i dag også, men her er det jo ingen..... Syns dere skravler masse alle de dagene jeg er på jobb....

Så typisk da! Du er tydeligvis uheldig med hvordan du "velger" sykedagene[8D]. Nei tenkte faktisk på det selv istad men Alis er så fryktelig syk i dag at jeg rekker ingenting annet enn å ta meg av hun[&o][&o]. Vær så snill og kryss fingrene for at hun er bra før mandag??

Jeg må forresten innom bhg på fredag uansett for å hente ting vi skal ha med til island - hva tror du de vil si hvis hun fortsatt er syk? fordi jeg må jo ha hun med meg...[8|]

Jeg er også hjemme med syk unge. Emma våknet i dag med 39,8i feber, syns veldig synd på henne i dag.

God bedring til Nora og Alis med en dært over ien[:)]

Men jeg har ikke tid til bv(stygt sagt) for jeg strikker[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Så typisk da! Du er tydeligvis uheldig med hvordan du "velger" sykedagene[8D]. Nei tenkte faktisk på det selv istad men Alis er så fryktelig syk i dag at jeg rekker ingenting annet enn å ta meg av hun[&o][&o]. Vær så snill og kryss fingrene for at hun er bra før mandag??

Jeg må forresten innom bhg på fredag uansett for å hente ting vi skal ha med til island - hva tror du de vil si hvis hun fortsatt er syk? fordi jeg må jo ha hun med meg...[8|]

Det går sikkert greit å bare komme innom tror jeg. Du kan jo dra litt sent, så det ikke er så mange barn der [:)] Er uansett ikke mange barn der denne uka, er så mye sykdom. Eskil snakket med dem i går og da hadde de bare hatt 5 barn der [8|] Masse god bedring til Alis!!!!!! Håper hun blir frisk raskt! Krysser fingrene for at hun er frisk som en fisk på mandag [:)]

ORIGINAL: *Maik1*

Jeg er også hjemme med syk unge. Emma våknet i dag med 39,8i feber, syns veldig synd på henne i dag.

God bedring til Nora og Alis med en dært over ien[:)]

Men jeg har ikke tid til bv(stygt sagt) for jeg strikker[:D][:D][:D]

God bedring til Emma også!!!! Jeg strikker også [:)] Kjole til Tuva! Hva strikker du på nå?

Akkurat nå er jeg ikke begynt på noe, skal strikke babysokker, bare må kjøpe garn senere i dag. Kommer meg ikke på butikken nå siden Emma er hjemme.

Akkurat i dag hadde jeg ikke med med pc'en på skolen.. [X(] Hadde MYE dødtid jeg skulle slå i hjel, så feil dag å ikke ta den med! [:-]

God bedring til alle dere med syke barn!! [:)]

Back
Topp