Hvorfor er det forskjellige terminer?

Høstbarn2017

Betatt av forumet
Det er så mange termin katolatorer der ute at det varierer forskjell med termin datoer..

Alt fra babyverden, libero, jordmor siri, klikk, osv..
Så pr idag e det termin for meg fra 4-8 januar. ..

Forvirra..

Vet garantert mer når man har vært hos legen.. men uansett kjedelig å ha ulike termin datoer på nett liksom.. Trodde alle skulle være likt...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Skjønner heller ikke det der!
Jeg har regnet ut 5.Januar selv, og var da 7+4 når jeg var hos legen her om dagen, hun konkluderte også med 5.januar, MEN at jeg da var 7+5 ?! Skjønner ingenting :)

Rart dette her...
I følge libero siden var jeg i 8 uke, men her på bv er jeg 7+4 idag så d blir man forvirret av så jeg får vel se an på onsdag hva termin blir.
Så termin er ialefall mellom 4-8 januar så det blir spennede å se hvilket dag det blir fastsatt på.. kanskje vi har termin på samme dag? :-)

ja meg og , alt fra 18 - 23 januar sier de forskjellige på nett.. mens legen min mener 8 januar :P jeg gleder meg definitivt til ul 3 juni..

Heldig du... har ikke bestilt ul enda..må først få vært hos lege å bekrefte gravidteten og vel få mer informasjon hvordan man kan finne ul privat el på sykehus.. er jo første gang for meg.. og spesielt når man bor i nord norge :-p

Heldig du... har ikke bestilt ul enda..må først få vært hos lege å bekrefte gravidteten og vel få mer informasjon hvordan man kan finne ul privat el på sykehus.. er jo første gang for meg.. og spesielt når man bor i nord norge :p

Man blir ikke henvist til ul om det ikke er noe spesiellt.. da må man bestille privat.. - jeg har blitt henvist pga revmatisme av alle ting :P

Ja da må man ta tidlig ul.
Blir spennede å se på se på onsdag for meg med terminen :-)

Back
Topp