Hvorfor er dere våkne nå?

Freja78

Elsker forumet
Det er jo midt på natta, natt til julaften, hvorfor er dere våkne nå?

Her er jeg våken fordi poden kastet opp to ganger, en gang 23 og en gang ved midnatt. Så siden jeg har oppkastfobi, så får jeg ikke sove, er livredd for smitte og livredd for at han skal kveles hvis han kaster opp igjen. Håper i det lengste på at det er tenner og feber som er årsaken siden han har slitt veldig med jekslene som skal opp nå, og hatt veldige plager i hele dag med dem. Men er redd omgangssyken, selv om jeg ikke skjønner hvor den skulle komme fra.

Her har jeg ryddet, vasket, pyntet og tegnet rebusløp til guttungen sin morgen pakke til nå :P pga. Syk, hund og mye sykdom i familien har flere av de siste dagene falt bort i andre ting, så da ble det sånn i år. Men nå skal jeg sove!! :D

Jeg er våken fordi lillegullet sutret slik at han vekte meg. Og da fant jeg ut at jeg måtte på do.

Ble vekket av jenta mi klokken fem.. Gjeeeeesp! Nå er det julaften! :-)

Jeg er våken fordi jeg ligger på barsel med en nyfødt. Har nettopp ammet og nå har jeg fått servert litt mat. Her bryr man seg ikke om hva klokka er. Ligger på dobbeltrom sammen med en jeg gikk på barneskole med og som jeg ikke har sett på hvertfall 15 år.
Gratulerer så mye :)

Jeg er våken fordi jeg ligger på barsel med en nyfødt. Har nettopp ammet og nå har jeg fått servert litt mat. Her bryr man seg ikke om hva klokka er. Ligger på dobbeltrom sammen med en jeg gikk på barneskole med og som jeg ikke har sett på hvertfall 15 år.
Gratulerer så mye :) og artig at du endte opp på barsel med en du kjenner ;) Ha en riktig god jul!

Jeg var våken annahver time i hele natt pga hoste hos meg selv. Så nå sitter jeg å ser på barnetv, drikker te og spiser strømpe snop :D God en tidlig morgen når man er helt alene kan brukes til noe hehe

Var våken fordi jeg er på barsel, jenta sov sammenhengende mellom ammingene og mammaen var lys våken. De bestemte seg i tretiden for at jeg endelig skulle få sove litt siden fødselen som snart er to døgn siden, fått maks 6 timer til sammen på de siste tre døgnene. Ikke lett å være på varmt, tørt og bråkete sykehus med harde senger når man har desperat behov for hvile. Kan iallefall banke i bordet med at den snille jenta vår iallefall ikke er problemet, stort sett blid og fornøyd :D

Våknet halv 8 pga at jeg måtte på do. Er gravid og får ikke sove mer når jeg må stå opp å gå på do, så her sover man 5 timer om natten og 3 midt på dagen:p jentene er hos faren i år, så blir en laaaang julaften...

Gratulerer sååå mye med den lille:D:D:D

Back
Topp