20092012 Glad i forumet 13 Mai 2010 #1 Ja, rett og slett, hvorfor er dere oppe enda??[:)] jeg er oppe fordi sambo skal opp til lillegull i morgen, har vaska barnerom i en time nå og da ble jeg liksom ikke så trøtt allikevel....[;)]
Ja, rett og slett, hvorfor er dere oppe enda??[:)] jeg er oppe fordi sambo skal opp til lillegull i morgen, har vaska barnerom i en time nå og da ble jeg liksom ikke så trøtt allikevel....[;)]
Mammatil3små Betatt av forumet 13 Mai 2010 #2 fordi jeg var så dum å skulle ta meg en øl, som endte i 2 som så videre endte i at jeg åpna ei vinflaske.. :)
fordi jeg var så dum å skulle ta meg en øl, som endte i 2 som så videre endte i at jeg åpna ei vinflaske.. :)
20092012 Glad i forumet 13 Mai 2010 #3 ORIGINAL: Mamma07/09 fordi jeg var så dum å skulle ta meg en øl, som endte i 2 som så videre endte i at jeg åpna ei vinflaske.. :) hihihi [;)] kos deg masse![:D]
ORIGINAL: Mamma07/09 fordi jeg var så dum å skulle ta meg en øl, som endte i 2 som så videre endte i at jeg åpna ei vinflaske.. :) hihihi [;)] kos deg masse![:D]
Mammatil3små Betatt av forumet 13 Mai 2010 #4 hehe, jo takk.. :) men skulle gjerne ha hatt noen å dele den med.. Ble litt mye for lille meg dette..
hehe, jo takk.. :) men skulle gjerne ha hatt noen å dele den med.. Ble litt mye for lille meg dette..
20092012 Glad i forumet 13 Mai 2010 #5 hehe ser du er fra trøndelag så jeg kan taxi'e meg en tur jeg altså!! [8D] lenge siden alkohol har passert denne ganen kan du si[8|]
hehe ser du er fra trøndelag så jeg kan taxi'e meg en tur jeg altså!! [8D] lenge siden alkohol har passert denne ganen kan du si[8|]
Mammatil3små Betatt av forumet 13 Mai 2010 #6 Men da tar du taxi.. :) mulig d e litt langt t røros, men j sitt nu oppe j.. :) Å har mer vin, og my anna om d sku friste.. :)
Men da tar du taxi.. :) mulig d e litt langt t røros, men j sitt nu oppe j.. :) Å har mer vin, og my anna om d sku friste.. :)
20092012 Glad i forumet 13 Mai 2010 #7 hehe hefter ikke, jeg kan begynne å drikke på turen da vettø[8D]
Mammatil3små Betatt av forumet 13 Mai 2010 #8 gjør d du.. :) Da sitt j å vente t du kommer.. :) Har masse anna forskjellig å her så.. :) E sikker på at vi kan driv på ihvertfall 2 kvelder. :)
gjør d du.. :) Da sitt j å vente t du kommer.. :) Har masse anna forskjellig å her så.. :) E sikker på at vi kan driv på ihvertfall 2 kvelder. :)
20092012 Glad i forumet 13 Mai 2010 #10 jaaaa, også kan jeg tømme barskapet til sambo på turen ut så kan vi ha en helukers!![:D][:D][:D] hørtes helmaks ut[;)] tusen takk for det![:)]
jaaaa, også kan jeg tømme barskapet til sambo på turen ut så kan vi ha en helukers!![:D][:D][:D] hørtes helmaks ut[;)] tusen takk for det![:)]
Mammatil3små Betatt av forumet 13 Mai 2010 #11 Ja, det hørtes digg ut.. :) Da setter j meg å vente på at du kommer j.. :) Si i fra når du nærmer deg.. :) Å jo mer vi har å drikke deso bedre.. :)
Ja, det hørtes digg ut.. :) Da setter j meg å vente på at du kommer j.. :) Si i fra når du nærmer deg.. :) Å jo mer vi har å drikke deso bedre.. :)