Hvorfor er dere oppe da???

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Ja, hvorfor har ikke dere gått og lagt dere ennå??[:-]

Her sitter jeg å ser på King Kong Og akkurat kommet til den ekklsete scenen ever...[:'(][:-]

Sitter å ser på finalen i So you think you can dance som jeg har lasta ned [;)] samboer stakk på byen for å treffe noen kompiser, så da må jeg gjøre noe fornuftig [:D] får se hvor lenge jeg klarer å holde meg våken....

Sitter oppe fordi jeg snart skal legge meg! [:)]

ORIGINAL: *Sperminator*

Sitter oppe fordi jeg snart skal legge meg! [:)]
[8D]

sittet hundvakt for hunden til moren min i dag[8D], så har nettopp kjørt den hjem..
E sitter å spiller, liker ikke å legge meg uten han, så da får jeg sitte her å vente å mase om at jeg er så trøtt til han, å håpe han tar hintet snart[;)]

ORIGINAL: *Emma08*

sittet hundvakt for hunden til moren min i dag[8D], så har nettopp kjørt den hjem..
E sitter å spiller, liker ikke å legge meg uten han, så da får jeg sitte her å vente å mase om at jeg er så trøtt til han, å håpe han tar hintet snart[;)]

Du får gå å hviske i øret hans hva han vil få hvis han kommer å legger deg NU!...[8D]

Kom akkurat hjem fra bryllup jeg! Stolt over og ha holdt ut så lenge, så trett som jeg er for tiden!
Nå sitter jeg og gomler i meg rester av lasagne og forbereder meg på en god natts søvn!
Lillegutt er til mormoren sin til i morgen, så jeg får sovet leeeenge! [:D]

Kom nettopp hjem. Vært hos et vennepar:) Skal sove snart..

Back
Topp