Hvorfor er bryster i bevegelse så støtende for mange?

Proserpine

Andre møte med forumet
Etter å ha postet en annen post her i forumet og tilbakemeldinger ellers så bør jeg kanskje være litt forsiktig med når og hvor jeg er bh løs. Min mor forteller at da hun var ung på 70-tallet var det veldig vanlig å ikke bruke bh. Ingen brydde seg så veldig med det, derimot var det mer debatt om hvor korte skjørtene var. På noen kontorer hadde noen av de eldre damene linjal for å sjekke om noen brøt reglementet. Om noen derimot droppet bh, så ble det sett på som en privat sak. Min mor reagerer mye mer på de som løfter puppene opp til haka og tar på seg en t-skjorte som er limt til kroppen. Min litt eldre søster en av nyere oppfatning og foreslår at jeg bare dropper bh hjemme eller om jeg er hos noe jeg kjenner. Men som sagt det er litt rart at det har blitt så veldig tabu.

Nå har ikke jeg sett den andre tråden du postet.. men jeg personlig synes ikke å gå uten bh er spesielt vakkert[8D]

Synes pupper med bh er mye finere! Uansett størrelse eller fasthet på puppene[;)]

jeg synes om man har pupper til og gå bh løs så kan man det men for personen som har skikkelig henge pupper foretrekker jeg en bh på for mitt syn:)

men når alt kommer til alt må folk få ha på seg akurat det de vil

Har ikke sett tråden din før jeg heller.

Men i 99% av tilfellene jeg har sett er pupper uten bh ekstremt stygt og på grensen til kaotisk komisk.
Det spørs jo litt hvordan folk som ikke har på bh kler seg også såklart...

For meg drar denne tråden tankene til de mannlige sprinterene[:o]
Det er greit å vite hva som skjuler seg under klærene, men i bevegelse  kan ting bli litt i overkant[&:][:D]

Kommer an på puppene[8D]

Er litt forskjell synes eg å gå uten bh i en genser eller top som skjuler eller holder pupene litt på plass,enn når det er en tynn bluse utenpå kor små bevegelser/detaljer synes igjennom

Jeg synes det er mer praktisk med bh, ellers disser de slik[&:]. SELV om jeg fortsatt består blyanttesten [8D].Innbilder meg at bh også hjelper puppene min å motså tyngdekraften [8D][8|]
Også blir det jo oppfattet som erotisk, det er jo ikke til å gjemme under en stol.
Derfor går jeg uten bh hjemme av og til, for ære til min kjære[:D][:D][:D](han digger det )

ORIGINAL: Fridasinmamma

Nå har ikke jeg sett den andre tråden du postet.. men jeg personlig synes ikke å gå uten bh er spesielt vakkert[8D]

Synes pupper med bh er mye finere! Uansett størrelse eller fasthet på puppene[;)]

Signerer den[;)]

tror kun det er jenter som synes slikt er støtende[8D][8D]...

Selv har jeg ikke noe imot folk som går uten BH men det er jo grenser såklart...! Er ikke så lekkert med lange hengepupper bh-løse[8D]

Viss man har pupper til det, ser jeg ingenting iveien for å gå uten BH.. [:)]
Syns ikke det er galt eller stygt.. [:)] Og man har jo noe utapå puppene, som t-skjorte, genser, osv..

Gjør ikke meg noe [:)]

Jeg liker ikke å gå uten BH [8D] , men hva andre velger å gjør gidder jeg ikke å henge meg opp i [:)]

Kan vel ikke si annet enn at jeg syns det er litt rart med sånne bh-løse dinglepupper.

MEN blir vel heller litt fnisete av det enn at det støter meg!

Dingle i veg du[:D]

Jeg synes ikke det er støtende med pupper i bevegelse, faktisk er jeg en stor tilhenger[;)]

MEN

Om jeg hadde store pupper (f.eks DD) og skulle i familieselskap til min bestemor iført en tynn bluse hadde jeg da enten pakket de inn eller ventet å få høre det. Nå bare kverulerer du.

pupper er pupper..jeg har ikke noen komplekser med mine pupper, så jeg bryr meg ikke om andres.. har stor forståelse for at pupper beveger seg [:D] ikke alltid det går eller passer med bh...og er det noen som føler de kan gå uten bh så er de jo kjempeheldige, og de som reagerer sterkt på det er sikkert missunnelige... jeg gikk uten bh da jeg var litt yngre, fordi det var behagelig og puppene var på rett plass så og si [:D] nå er de ikke det [:D][:D] forandret seg mye etter amminga [:)]

Kunne heller ikke bry meg mindre.... Og tror at folk som føler seg støtt av at kvinner ikke bruker bh (eller ammer offentlig for den saks skyld), vel -det forteller litt om deres skitne fantasi...

jeg synnest det IKKE er fint å se damer som går uten bh.. når folk ser at de ikke har bh, så er jo det en grunn til at de ser det[;)]
Hjeme kan jeg gå uten bh, men skal jeg utendørs tar jeg på med en gang og jeg har SMÅ pupper...

ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: Bøllemor

Kunne heller ikke bry meg mindre.... Og tror at folk som føler seg støtt av at kvinner ikke bruker bh (eller ammer offentlig for den saks skyld), vel -det forteller litt om deres skitne fantasi...

Æh[8|] Det er jo det samme som at en mann skulle gått i en løs bukse med tynt silkestoff og utstyret slang til alle sider. Det har ikke noe med skitten fantasi å gjøre,det har noe med at enkelte av oss ikke er interesserte i å se hva folk gjemmer (eller ikke gjemmer) under klærne og man bør være fritatt fra sånne syn også.

Grrrr![:D][:D][:D] Herlig Lissy![:D][:D]

Back
Topp