Hvorfor er brudekjoler så billige

Kineblomst

Gift med forumet
På ebay.... Får jo lyst til å kjøpe liksom :P he he

Gikk inn for å se nå jeg, og det var billig også det da!!! Åssen er det mulig å få såååå billige brudekjoler?

Fabrikker i kina. Lave lønnsutgifter, billige stoffer o.l.

Dermed kan de selge biiillig..
www.jkdress.com har myyye skambillig, og man kan også sende bilde av kjolen man vil ha så syr de dem etter mål

*vilsesvar*

kanskje jeg skal tørre å bestille der en gang :P 

Kineblomst skrev:

Ja, kan hende jeg også tar sjangsen på det, den dagen jeg har bruk for brudekjole såklart :P Hadde det vært en vanlig nettbutikk med så billige priser så hadde jeg sikkert styrt unna med en gang og trodd det var lureri :P hehehe

Kineblomst skrev:

Ja, kan hende jeg også tar sjangsen på det, den dagen jeg har bruk for brudekjole såklart :P Hadde det vært en vanlig nettbutikk med så billige priser så hadde jeg sikkert styrt unna med en gang og trodd det var lureri :P hehehe

*mylittleangel* skrev:

Kineblomst skrev:

Er visst mange som er fornøyde

Jeg skal bestille på JKdress. Det er jo faktisk så billig at man kan bestille to og velge mellom de to

kan jo kjøpe tre uten å blakke deg :P hehe

Jeg bestilte skreddersydd fra jkdress. NYYYYYYYYYYYYYDELIG hvit kjole med perler og langt slep. Herlighet for en vakker kjole. 2100 kr levert på døra...

Jeg bestilte og to fra JK dress, desverre var de for store så bestill med knyting i ryggen slik at de kan justeres.

Den ene kan man se er litt sånn hjemmesydd pga at den er litt skeiv, også var det lite felt med brune prikker i tyllen, så den kan jeg ikke selge videre. Men den andre var veldig fin og like fin som bilde jeg sendte, dog ikke 100% lik, men fin.

jeg vet i hvertfall hvor jeg skal kjøpe min :P hehe

....

Back
Topp