Hvorfor er bidraget alltid sent?

x1x~Anni87~

Forumet er livet
Det skal jo utbetales den 4 sant? Siden de har byttet til nav har det alltid komt 2-3 dager sent.

hvilke bidrag mener du? jeg får permisjonen 25 og barnetrygd siste i mnd...

Farsbidraget ska komme i mellom den 1 å den 10. De pleier å finne faste dager, men noen ganger forandrer de på det.. men du kan ikike klage før etter den 10.. Hvis det er farsbidraget du mener da,....

ORIGINAL: Mammatiladrian

Det skal jo utbetales den 4 sant? Siden de har byttet til nav har det alltid komt 2-3 dager sent.

jeg får det alltid 2 - 3 uker for tidlig jeg[&o] men det er pga faren betaler så tidlig til nav.

Okey..Har alltid fått den 4 før. Faren betaler ikke bidrag,så tror ikke det står på han når de skal komme.

ORIGINAL: Mammatiladrian

Okey..Har alltid fått den 4 før. Faren betaler ikke bidrag,så tror ikke det står på han når de skal komme.
ok, men før dette sammenslåing nav tullet ble så fikk jeg alltid bidraget den 5 eller 4.

ok, men før dette sammenslåing nav tullet ble så fikk jeg alltid bidraget den 5 eller 4.

Det henger sammen med at gamle trygdeetaten byttet datasystem 1.4.06. Det gamle systemet var faktisk endel raskere og mer driftssikkert enn det nye i ettertid har vist seg å være, men det var også veldig tungrodd... Også stopper alt opp når helga kommer imellom sånn som nå.
Men det stemmer som folk her sier. Du skal ha pengene senest den 10.

Har fått det nå[:D] hehe-

Back
Topp