Hvorfor duo elle kombi vogn?

sept2010

Betatt av forumet
Sitter her å tenker på hvorfor det er så mange som kjøper seg duo eller kombi vogn når de fleste ender opp med å kjøpe en annen sportsvogn uansett??

Dette er ikke ment som kritikk, bare lurer.

Har duo vogn selv og spekulerer i annen sportsvogn selv, hehe

Har min Brio Go, og planen er jo å bruke denne videre...
Men sikkert mange som finner ut at vogna ikke var helt det de hadde tenkt, og finner bedre alternativ... Ikke alltid lett å vite på forhånd..
Sugler også på ny vogn, men får se hvordan sportsdelen fungerer først!

jeg har og duo vogn og er kjempe fornøyd med valget.....
Stor og god bag som hun enda kan ligge i lenge,med rygg som jeg kan ta henne opp i 3 forskjellige sittestillinger,
og vognen er kjempe god å kjøre og gleder meg til hun blir større og kan bruke sportsdelen[:)]
Jeg kommer ikke til å kjøpe noen annen sportsvogn,men en trille som vi skal ha med oss når vi reiser til
leiligheten i Tyrkia,ellers bruker jeg duovognen[:)]

Jeg har en duo vogn (Bugaboo Cameleon) og er kjempe fornøyd med min vogn. Ville aldri ha byttet den ut med en annen vogn [:)] Lillegutt har fremdeles veldig god plass i bagen.

Vi er på jakt etter en trille som er enkel å ha med seg til syden.

ORIGINAL: Nettiletti

Jeg har en duo vogn (Bugaboo Cameleon) og er kjempe fornøyd med min vogn. Ville aldri ha byttet den ut med en annen vogn [:)] Lillegutt har fremdeles veldig god plass i bagen.

Samme her, er super fornøyd med vogna[;)]

jeg kjøpte kombi og kommer nok til å bruke sportsdelen til vanlig
men jeg kunne tenkt meg en lettere vogn i tilegg bare en slik paraply trille typisk til når vi skal på stranden osv [:D]

kombi da får du sportsvogn og bag vogn i ett...simo feks har god plass til babyen.. duo må du bytte hele bagen hvis du skal ha sportsdel på....eg har simo kombi veldig fornøyde men har bestilt en reisetrille som eg kan bruke i butikk og på reise som ikke tar opp så mye plass.

ORIGINAL: Malin A

jeg kjøpte kombi og kommer nok til å bruke sportsdelen til vanlig
men jeg kunne tenkt meg en lettere vogn i tilegg bare en slik paraply trille typisk til når vi skal på stranden osv [:D]

Sign

Har simo kombi og skulle ikke vært foruten den, men vil ha en mindre vogn i tillegg da vi reiser veldig mye. Og vil at han skal ha en vogn han kan sove godt i når vi er på feise, så en liten lett trille holder ikke. Og simoen er jo bare så stor å dra med seg, men helt konge her hjemme [;)]

Jeg elsker vogna mi! (emmaljunga edge duo)
Det er stor og godt plass til lillegutten og posen, den er lett å trille uansett føre og den er fin synes jeg [:D] Har heller ikke tekt å kjøpe noe annen vogn[:D]

jeg har emmaljunga duo edge.
Har også ei quinny buzz med bag og med sportsdel.
Grunnen til at jeg kjøpte edgen var rett å slett pga den store baggen, vil kunne bruke den lengst mulig.
Når han vokser ut av den er planen å gå over til scooter, rett å slett pga at det er ei tereng vogn og vi er mye på tur.

Håper han passer baggen fram til april-mai, men ser ikke ut som om han gjør det.
Hadde tenkt å bruke bag helt til vi kan bytte vogn, det for å slippe å bruke sportsdelen på edgen.

Sportsdelen til vår vogn er DRIIIT stygg!! Ser ut som et bilsete.. Skal se om jeg finner bilde.. Ja fant:

ORIGINAL: Diddij

Har simo kombi og skulle ikke vært foruten den, men vil ha en mindre vogn i tillegg da vi reiser veldig mye. Og vil at han skal ha en vogn han kan sove godt i når vi er på feise, så en liten lett trille holder ikke. Og simoen er jo bare så stor å dra med seg, men helt konge her hjemme [;)]

funke bra i terreng og skog og hehe...prøvde ut på onsdag litt sånn på sparket når eg sko ta en snarvei hehe..rulla over alle humpane hehe

Jeg har planer om å fortsette å bruke min Simo duo vogn når jeg går over til sportsdelen [:D]

Men jeg har ett par venninner som hadde emmaljunga duo vogn, som de byttet ut pga ungene ikke satt godt nok i sportsdelen, selene var for langt oppe så de gnagde på halsen.

Har Herqules raptor 3 spin, som er en duovogn og er så fornøyd med den at jeg ikke kommer til å bytte ut den. Har enda ikke bytta ut bagen, og er kjempefornøyd med det. Med storebror (hadde emmaljumga duo edge) måtte vi bytte til sportsvogndelen da han var 4-5 mnd, og syns selv det var litt for tidlig. Nå er lillebror 7 mnd.
Vogna har også mange geniale lommer for både mobil til mor, og ting til babyen rundt omkring, og et stort handlenett under.

Back
Topp