Hvorfor det nicket du har?

Er mitt rollespillnavn og nettnavn generelt. Bruker aldrig mit navn på nett.
Så Varia Frost begynner å bli en stor del av meg.

Var en parfyme som het det, og annonsen lå oppslått ved siden av meg da jeg skulle lage et nick.. Det er greit, for hvis noen googler det, må de bla seg gjennom 1 million sider om øya Sicilia før de har noe håp om å finne meg.. [8D]

exene er en "hyllest" til Exene Cervenka fra Los Angeles-punkbandet X. Hun er mitt største forbilde og har med årene også blitt en venninne:)

Bare det første som landet i hode mitt, ingen spesiell grunn[:)]

fordi ej heite britt-kari:D

Et imidlertidig nick, men valgte det fordi det står i stil med meg og personligheten min[;)]

Diktet opp "Snule" når jeg var liten, det var et spøkelse.
Når jeg begybte å bruke internett pleide jeg å bruke "Snule" som nickname for det var alltid ledig [:)]  Så da har det bare blitt sånn.

ORIGINAL: PippiLottis

det nærmeste jeg kom på "kallenavnet" til mitt andre nick....

PippiLangPupp som prøver å være anonym? [8D]

fordi jeg ventet en bebi[;)]når jeg var gravid med Malin[:)]

Jeg hadde først et annet nick som består av deler av for- og etternavn, men det tok ikke mange dagene før jeg ble avslørt. En jeg kjenner kaller meg til tider for Pochahontas, så da tok jeg bare det,men jeg kortet det ned til Pocha.

Henviser til Navn og etternavn :), som fortsatt er hemmelig

Helt siden jeg var lita har pappa kalt meg Cilemor[:)]
Nicket var opptatt, så da ble det Cile_mor - men kall meg gjerne Cilemor[;)]

En kombinasjon mellom de hotteste navnekandidatene mine for tiden: Iris og Isak [;)]

kombinasjon av fornavn og etternavn[:D]

Jeg må vel si at jeg valgte mitt bare forde jeg liker navnet, og siden June var opptatt, så ble det June_1:) Mitt ekte navn har jeg ikke så lyst å gi ut.

Nicket mitt kommer fra filmen; Priscilla ørkenens dronning. En artig film og jeg likte tittelen veldig godt [:)].

Back
Topp