Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tradisjon. Også slipper ungane, hvis dei ønskjer å konfirmere seg kirkelig, å døpe seg som 15åringer![]()
Tenker det er lite kult å stå der som voksen, og garantert som 15-åring! Nei, då kan dei heller få litt ufarlig vatn skvetta på hovudet, og melde seg ut hvis kyrkja ikkje er deira greieSamme her. Jeg er ikke døpt og må døpe meg som voksen for å bli fadder :/
Tenker det er lite kult å stå der som voksen, og garantert som 15-åring! Nei, då kan dei heller få litt ufarlig vatn skvetta på hovudet, og melde seg ut hvis kyrkja ikkje er deira greieno harm done!
Da må det være en stengt prest. Jeg er ikke døpt i kirken, men er fadder for to barnSamme her. Jeg er ikke døpt og må døpe meg som voksen for å bli fadder :/
Samme her. Jeg er ikke døpt og må døpe meg som voksen for å bli fadder :/
Da må det være en stengt prest. Jeg er ikke døpt i kirken, men er fadder for to barn![]()
Neida, du trenger ikke være medlem av statskirken engang.
Så lenge du er medlem av en kristen kirke som ikke fordømmer dåpshandlingen, går det helt fint å være fadder.![]()