Kan det bli mer aktivitet på dette underforumet ?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Hei,

Nå er det 2 mnd siden noen postet ett innlegg i dette underforumet. Det er ganske synd :( dere ønsket jo så gjerne dette underforumet, men nå ser vi oss snart nødt til å slå det sammen med "Livet med barn" , siden dette ikke blir brukt.
 
Last edited:
Jeg tror mange ikke vet at det finnes, siden det ligger litt skjult. Skal linke under assistert og et par andre steder ;)
 
Som Poppi sier.. Det ligger nok litt skjult og jeg har lett for å glemme det siden frøkna ikke er mellom 0-1 år lenger..
 
Er innom stadig vekk, men som det blir nevnt over, kom jeg over det ved en tilfeldighet, så det kunne være lurt å linke litt ja
 
Føler ikke at jeg hører til her i alle fall ikke nå lenger. Mine barn kom ikke lett, og med noe assistanse men ikke ivf. Men fokuset er ikke der lenger uansett.

Livet mitt med barna er livet med barna. Ikke hvor lang tid det tok å få dem, for de er her og livet med unger på 3, 8 og 11 handler om andre ting enn at de nok etter drømmen skulle vært 14, 12 og 10
 
Det er kanskje ikke et underforum som vil oppnå fryktelig mye aktivitet heller, siden veldig mye av det å ha barn dekkes av de andre forumene. Det bør likevel ikke bety at det må fjernes, nettopp fordi det dekker det lille behovet som er der for de av oss som har slitt litt ekstra.

Selv om behovet ikke melder seg hele tiden så er det jo veldig fint at det finnes en plass for nettopp dette behovet når det først er der...
 
Enig med Laufey over her. Jeg er blant dem som har brukt det litt, og har syntes det har vært verdifullt de gangene jeg har luftet noe der. Er ikke et tema man nødvendigvis skravler om dag ut og dag inn, mer for de tankene man går og grubler på over lengre tid.

Sånn mer praktisk synes jeg det ligger på et litt krøkkete sted. Bruker kun babyverden til å være på assistert-delen av forumet og er aldri inne på de livet med barn-sidene. Så blir mye trykking ut og inn når jeg skal titte innom der, og da blir det ikke så ofte. Personlig hadde jeg nok tittet innom oftere hvis det lå her under assistert.
 
Enig med Laufey over her. Jeg er blant dem som har brukt det litt, og har syntes det har vært verdifullt de gangene jeg har luftet noe der. Er ikke et tema man nødvendigvis skravler om dag ut og dag inn, mer for de tankene man går og grubler på over lengre tid.

Sånn mer praktisk synes jeg det ligger på et litt krøkkete sted. Bruker kun babyverden til å være på assistert-delen av forumet og er aldri inne på de livet med barn-sidene. Så blir mye trykking ut og inn når jeg skal titte innom der, og da blir det ikke så ofte. Personlig hadde jeg nok tittet innom oftere hvis det lå her under assistert.
. Å abbonere på forum gjør det enklere.
 
Ja, det gjør det sikkert. :) Men får man varsler hver gang det skjer noe i det forumet man abonnerer på? Er ikke så happy for masse varsler. :shy:
Det tror jeg fakrisk man kan velge om man vil ha. Men det er jo ikke som om det startes unødig mange tråder i dette forumet uansett....
 
Det tror jeg fakrisk man kan velge om man vil ha. Men det er jo ikke som om det startes unødig mange tråder i dette forumet uansett....
Hehe, sant det. Skal sjekke det ut.

Men synes fortsatt plasseringen er litt ulogisk da. ;)
 
Hehe, sant det. Skal sjekke det ut.

Men synes fortsatt plasseringen er litt ulogisk da. ;)
Ja, litt ulogisk sånnsett, men forklaringen ligger i splittingen av livet med barn
Det hadde muligens vært mer logisk å legge det under assistert
 
Men det vil ikke løse problemet med å finne det for de som ikke vet om det fra før :oops:

Det er det jeg tenker og! Er mange som sitter alene med disse tankene tenker jeg, og da er det godt å finne dette forumet og.
 
Jeg glemmer det fordi det ligger ganske gjemt
 
Ja, litt ulogisk sånnsett, men forklaringen ligger i splittingen av livet med barn
Det hadde muligens vært mer logisk å legge det under assistert

Jeg føler jo litt at jeg hører hjemme her selv om jeg ikke har hatt ivf eller hormoner for å bli gravid. Det var likevel en lang, kronglete vei til å få barn og jeg kjenner meg mye igjen i flere av temaene som det snakkes om her :)
Å legge det under assistert vil fort ekskludere alle som ikke har hørt under der.
 
Back
Topp