Hvorfor blir testen sterkere med dagens andre urin?

mamat2prinsesser&4prinser

Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Ja, hvorfor?:wideyed: har drukket både kaffe(drukket koffeinfri i to år:hilarious:) og vann? Hmmm:confused005 øverst tatt nå, nederst idag tidlig.
20200825_104543.jpg
 
Er ikke alle som har bratt morgen urin hvis du skjønner hva jeg mener? :hilarious: Søsteren sine var super sterke på kvelden og svake på morgenen :joyful:
 
Er ikke alle som har bratt morgen urin hvis du skjønner hva jeg mener? :hilarious: Søsteren sine var super sterke på kvelden og svake på morgenen :joyful:

Skjønner ikke det, har hatt det førhen:hilarious: Kroppen er weird:rolleyes: Merkelige greier. Nå gleder jeg meg bare til CB+ testene mine kommer i posten, sendt idag:D
 
Håper jeg snart får mine også :joyful::joyful: Gleder meg til å se dine :rolleyes::rolleyes:
 
kan jo være at HCG har steget siden morgenurin. når man har kommet så langt som du trenger man ikke "spare" så lenge på urinen :)
 
var på apoteket i går for å kjøpe teststrimler... fryktelig dyrt!!! (bortskjemt med billigetester.no :p )
 
Ehm.... What?? 4+5 idag, tidligst 3 uker på torsdag/fredag.... :eek:IMG_20200825_180937.jpg
 
ClearBlue ukesindikator og babyplan vanlig, men helt hjem er så treg så kjøpte en med ukesindikator på apoteket idag :hilarious: Skal ta den etterpå:joyful:

Ja, vet! Helt hjem er drit treige nå:shifty: hehe, fort gjort:hilarious: Blir moro å se:D
 
Back
Topp