Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du prøvd skurekrem til kemamiske overflater?
Hva slags vaskemiddel bruker du for å vaske? Vi har keramisk topp og på den skal man ikke bruke vaskemidler av typen Zalo og lignende (da vil man kunne få misfarget topp). Bruker kun en fuktig klut og tørker over. Har i tillegg et spesialmiddel beregnet for slik koketopp (husker ikke hva det heter nå, men kan finne frem flasken om du vil vite det). Litt vanskelig å se ut ifra bildet hva slags flekker det er eller om det er riper, for det er så mye skinn fra siden som kommer inn. Har du en slik skrape for å fjerne belegg? Den har nesten et slags barberblad på tuppen og brukes for å fjerne vanskelig skitt på koketoppen. Normalt sett skal det jo ikke bli flekker av kjeler osv. Vanskelig å si, men håper du finner ut av det.
Jeg bruker klor når jeg vasker kjøkkenet
Har sånn skrape, men har ikke brukt den siden jeg har vært redd for riper. Ikke vår komfyr, og vi bruker kjelene som var i leiligheten, så vår skyld er det ikke uansett, men utrolig kjipt.
Det virker ikke som det er noe belegg der nemlig, når vi tar på overflaten kjennes ingenting.
Skrape lager ikke riper i alle fall, syns det er fantastisk til rengjøring av keramisk topp.Bruker også et produkt fra Mr. Mucsle, som er en type skurekrem for keramisk topp. Har fått noe misfarging hos oss også da, kan være fordi vi ikke er så flinke til å vaske hele tiden lengre, og bare fordi komfyren ikke var så dyr og ting som blir mye brukt vil kanskje ikke nødvendigvis se like perfekt ut etter en stund.
Toppen er kun brukt i 14 dager, og vi vasker over den hver gang etter bruk. Men da skal jeg prøve skrape og mr muscle. Takk![]()
Skrape er ett mustToppen er kun brukt i 14 dager, og vi vasker over den hver gang etter bruk. Men da skal jeg prøve skrape og mr muscle. Takk![]()