Hvorfor blir jeg sjalu?

PersilleLille

Glad i forumet
Vi er ikke sammen...men bf til babyen i magen og jeg har holdt på etter det ble slutt...og jeg føler vi har en conect, mye pga ungen, og ting han sier..men han sier så mye, og det har vært mye dritt..så jeg vil helst se han fordufte...men det er ikke bare bare å få til[8D]
og nå skal han ut i helga...og jeg blir sjalu? wtf liksom???
Jeg skal liksom IKKE bry meg, missliker han sterkt til tider...så hvorfor er jeg sjalu?[8|]

ORIGINAL: STJERNE*

cause you care [;)][;)]

ja men jeg VIL IKKE!!!!!!![:@][:@]

ORIGINAL: Natural Beauty

Innerst inne så har du nok følelser for han enda. Kanskje dere bør prøve en gang til før dere gir opp helt?

Sukk...ja jo nei...orker ikke[&o]

ORIGINAL: DeFørsteÅrene

Innerst inne så har du nok følelser for han enda. Kanskje dere bør prøve en gang til før dere gir opp helt?

Orker ikke? Ja man der har du det svaret egentlig. Er det gjensidig fra han? Eller har han føleser for deg enda?

nei for det blir bare tull..han er ikke bra for meg:( ene dagen er han glad i meg andre dagen ikke...årh...blir gal av han!

Orker ikke? Ja man der har du det svaret egentlig. Er det gjensidig fra han? Eller har han føleser for deg enda?

nei for det blir bare tull..han er ikke bra for meg:( ene dagen er han glad i meg andre dagen ikke...årh...blir gal av han!

Virker ikke helt stabil han der, følelsene svinger jo ikke så veldig fra dag til dag.

er liksom det...skulle ikke sagt så mye hadde han vært gravid, og det var hormoner ute å løp, men han er mann....
nei, nå kjenner jeg blir hissig...hissig pga jeg vil ikke bry meg,...han bare føkker det til for meg uansett..
sukk a meg..

Back
Topp