Hvorfor blir jeg ikke trøtt!!!??

*Labambie

Forumet er livet
Natt til i dag sovnet jeg ikke før kl 05, pga hoste og sto opp igjen kl 10. Har vært sjuk hele dagen i dag, og nå til kvelden tok jeg meg to store klunker Cosylan. Lys våken. Er jeg litt sånn feilmontert? Blæh... Holde meg med selskap dere?

Hehe, jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har tenkt "Nå må jeg gå og legge meg". For egentlig er det ingen god grunn til å sitte her lenger. Klærne i vaskemaskina (som jeg ventet på) er ferdige, jeg har lagt fram ungenes antrekk til i morgen og sitter egentlig bare og surfer omkring på nettet, litt sånn målløst. Men jeg har litt lakenskrekk... og minstesnupp sovna  på sofaen i kveld, så hun ligger ved siden av meg og våkner sikkert hvis jeg flytter på henne.....

Dessuten lurte du meg inn på eBay nettopp. Aldri bestilt noe der, jeg.....

Papillon skrev:

Labambie skrev:

Papillon skrev:
Dessuten lurte du meg inn på eBay nettopp. Aldri bestilt noe der, jeg.....

http://www.ebay.co.uk/itm/230684907564?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649#ht_651wt_1037

Denne bestilte jeg nettopp til ei god venninne <3

Åhhh, så fin! Må være kjempekoselig å få en sånn til jul. Jeg er på jakt etter julekuler med ungenes navn og gjerne fødselsdato på. Kanskje du har tips? Finner ikke noen nettsteder i Norge som har sånne...

http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p3984.m570.l1311&_nkw=personalised+christmas+bauble&_sacat=See-All-Categories

Her har du søket iallefall, så kan du finne det du liker og det som passer stilen! :)

Cosylan er no dritt, blir også lys våken av den! Tok i gårkveld etter å ha hosta meg halvt ihjel, døsig ja,men ikke muuulig å sove!

Inneholder ikke Cosylan Morfin? Jeg blir deilig sløv av den som regel jeg :) Håper du sover godt nå da iallefall :)

Altså jeg tok 3 slurker av greia i går. I natt har jeg omtrent ikke sovet for jeg sleit med skikkelig paranoid dop-søvn  Og i morges var jeg ekstremt fyllesjuk. Hodepine, kvalme og holdt på å svime av... Deilig... Eeeeh. 

Back
Topp