Hvorfor blir jeg ikke gravid?

Bruker16cj

Andre møte med forumet
Har prøvd i et år nå. Det er kanskje ikke så lenge, men det føles som en evighet. Har tenkt til å gå til legen, sånn at jeg kanskje kan få et svar på hva det kan være.

Har prøvd egg-løsningstest, men det funker ikke!
Jeg blir så frustrert av å ikke få det til.
Har du noen tips?
 
Hei!
Har du testet deg for klamydia?
Man har ikke EL hvis man er smittet! Bare til opplysning!
Lykke til videre med prøvinga! :)
 
Dersom man har vært prøver i ett år kan man få utredning. Jeg ville kontaktet fastlegen, fortalt om situasjonen så kunne han henvist deg videre. Det kan også i mange tilfeller holde med en pergokur dersom du ikke har eggløsning.
 
Takk for svar.
Jeg har vært til utredning og fått beskjed om at det ikke er noen "feil" med meg.
Tok noen blodprøver og ventet på svar. I mens jeg ventet på svar fra legen, testet jeg positivt på test og er i dag 13 uker på vei :-D
 
Hei!
Har du testet deg for klamydia?
Man har ikke EL hvis man er smittet! Bare til opplysning!
Lykke til videre med prøvinga! :)
rart fordi jeg når jeg var gravid fikk jeg vite at jeg hadde klamydia å man må ha eggløsning for å bi gravid :)
 
rart fordi jeg når jeg var gravid fikk jeg vite at jeg hadde klamydia å man må ha eggløsning for å bi gravid :)
Kan du evt. ha fått det etter du ble gravid?
 
Kan du evt. ha fått det etter du ble gravid?
Ikke mulig :) hadde hatt det 1 år ca når jeg fant det ut å jeg var gravid 2 ganger i den perioden jeg hadde det.. Å klamydia er en av de vanligste årsakene til spontanabort og svangerskap utenfor livmoren, og en venninde gikk gravid men sønnen sin som når er 1,5 år og hadde klamydia når ho gikk gravid med han det eneste som kan skje er at barnet kan bli født med lungebettelense tror jeg det var.. når man er gravid og under 25 tester å de fleste leger deg for klamydia Automatisk så du kan nok bli gravid når du har det og da får du eggløsning er jo umulig å bli gravid uten eggløsning :)
 
Back
Topp