Hvorfor blir ikke apotektestene positive?

Topprisen

Gift med forumet
Det er bare disse billigstrimmlene som viser svakt positiv, hvorfor ikke apotektestene?[:(] Skjønner ikke dette jeg, tenk hvis jeg ikke er gravid![:(][:(] Noen som har opplevd dette?

Ikke CB digital heller? rart. Det har jeg ikke vært borti, men det skal sies at jeg ikke har så mye erfaring med dette. Hva med å ta en tur til legen og ta blodprøve?

Lykke til [:)]

ORIGINAL: knertpåvei

Ikke CB digital heller? rart. Det har jeg ikke vært borti, men det skal sies at jeg ikke har så mye erfaring med dette. Hva med å ta en tur til legen og ta blodprøve?

Lykke til [:)]

Har ikke prøvd CB digital.. Preg heter apotektesten jeg har tatt.. Men skal jo sies at jeg nesten akkurat hat fått tilbake mensen etter fødselen så har nok ingen stabil syklus, så jeg håper at jeg er så kort på vei at apotektestene ikke får opp nok hcg..

ORIGINAL: Aline

Tror jeg har fått med meg engang at de billigstrimlene er mer sensitive enn CB sine... (?)

Ville tatt en ny test i morgen eller dagen etter det igjen, jeg. [:D]

Jeg mener jeg har hørt det samme, krysser fingrene gor at det er det...

jeg ville da ha prøvd CB digital, den viste nemlig positiv for meg nå 3 dager for ikm.

Jeg har også hørt at disse billig-strimlene er mer sensitive. Jeg ville testet på nytt med morgenurin om en dag eller to![;)]

ORIGINAL: solstråla84

Jeg har også hørt at disse billig-strimlene er mer sensitive. Jeg ville testet på nytt med morgenurin om en dag eller to![;)]

Huff! Håper det, for det er jo rene tortur å ikke vite[&o]

Back
Topp