Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ¤Kanonica¤
ingen nytelse av sex,
også trodde jeg det var fordi at mannen de gifter seg med skal vite at de er jomfru
ORIGINAL: Snoflak
ORIGINAL: ¤Kanonica¤
ingen nytelse av sex,
også trodde jeg det var fordi at mannen de gifter seg med skal vite at de er jomfru
Syyykt at de tror damer er mindre verdt.. helt sykt.. Da kan de ikke klø seg helt i hodet når folk reagerer sterkt på deres religion og tro.. når dem gjør slikt mot kvinner.. små jenter.. hvor jeg har hørt MANGE mister livet kun fordi "mannen skal vite at hun er jomfru og hun skal ikke nyte sex" Og hvorfor skal man ikke nyte sex ? Så jævli absurd
Og eg vil tippe at om de opplyste at kvinner får mensen osv osv å infeksjoner så hadde de helt sikkert sett på kvinnen som enda mindre verdt og skitten ??.. Bare en tanke.. Guri jeg får vondt i magen jeg ass... tenk å gjøre slikt mot små barn.. og så uten bedøvelse..
ORIGINAL: Kal-El
Hvorfor blir dem det ? Altså, gutta gjør d fordi d er renere ?? Men jenter da ? ødelegger de ikke jenta totalt med å gjøre d ??
Det må være verdens enkleste spørsmål å svare på: Fordi det finnes galskap og ondskap i verden (mest galskap).
ORIGINAL: Trude Ellerei
ORIGINAL: Heijdii
DEFINISJON AV KVINNELIG OMSKJÆRING
Kvinnelig omskjæring er en fellesbetegnelse på ulike typer og grader av inngrep hvor ytre kjønnsdeler fjernes helt eller delvis eller påføres annen varig skade, og som foretas av andre årsaker enn medisinsk nødvendig behandling.
Kvinnekroppen er flott som den er skapt. Det er ingen grunn til å forandre på kvinnekroppen. Den er skapt til glede og nytte av Gud eller naturen, og alle deler har en funksjon.
Kvinnelig omskjæring er et skadelig og unødvendig inngrep i jenters og kvinners kropper.
Ingen religion krever omskjæring av kvinner. Folk fra ulike religioner omskjærer jenter. Dette skjer på grunn av tradisjon og ikke religion.
Kvinnelig omskjæring handler mye om kvinnelighet, hva det er å være en god og riktig kvinne. Det er noe vi strever med over hele verden, og som gir seg ulike utslag. Kinesisk fotbinding, halsforlengende smykker og kosmetiske operasjoner er noen av de mange inngrep kvinner går igjennom for å tilpasse seg kulturelle og sosiale forventninger. Kvinnelig omskjæring er et type inngrep som ofte knyttes til skjønnhet, ønske om fremme ønskelig seksualitet, fruktbarhet og renhet
Man mishandler små barn/babyer grovt. Rene sadistiske overgrep. En pervers grusomhet. Påfører uskyldige barn skader for livet. Hvorfor? Fordi de skal få riktig seksualitet og skjønnhet osv.
Det burde selv en "analafabet" forstå at det er en avgjørelse som kvinnen selv skal få bestemme når hun blir gammel nok. Alle skal få bestemme over sin egen kropp. Noe annet er ikke noe mindre enn stygge overgrep.
Man kan da ikke skade og ydmyke et barn, fordi at en voksen skal være attraktiv! Hvis kvinnen må være slik, for å være attraktiv, så la henne selv velge det som voksen da.
Jeg har dessverre sett et innslag på tv, hvor små barn (i 5-7års alderen) ble misshandlet slik. De bandt barnet fast sprikende, og skar i vei.... Barnet hylte av smerte og fornedrelse. Og INGEN voksne lot seg affisere av det syke som pågikk.
Jeg måtte slå vekk. Det holdt med noen sekunder, før jeg omtrent kastet opp.
ORIGINAL: Niiiitah87
ORIGINAL: Kal-El
Hvorfor blir dem det ? Altså, gutta gjør d fordi d er renere ?? Men jenter da ? ødelegger de ikke jenta totalt med å gjøre d ??
Det må være verdens enkleste spørsmål å svare på: Fordi det finnes galskap og ondskap i verden (mest galskap).
De jørr det jo ikkje fordi de e galne eller onde. De jørr det fordi de tror at det e bra.
Bler som å sei at de lærerene som bandt fast venstrehåndå på elever som va skeivhendte, for å få de te å skriva med høyre håndå for 40 år siden i Norge, va galne og onde.
De va jo ikkje det, de trodde det va bra og at de hjalp ongane.