Hvorfor ble denne tråden sperret?

fordi de kan ...[:-]

Alle trådene om det temaet ble enten slettet eller sperret..

Begynner å få en mistanke om at det er en "anti-holocaust" i moderatorgjengen....

ORIGINAL: *LL*

Åh, jeg blir bare helt...åh!

Syns alle skal ha det diktet som signatur fra nå av[:D]

eller starte maaange tråder med diktet[:D]

ORIGINAL: forvirretmor

Begynner å få en mistanke om at det er en "anti-holocaust" i moderatorgjengen....

Heller bare en bæser og en regelrytter.

Men det er jo bare å legge ut diktet uten to av versene feks, så skal det jo gå snuse fint. Det er egentlig ingen begrensninger på sitater så lenge det passer inn.

I alle fall ikke i norske lover da, men...

ORIGINAL: *LL*

Åh, jeg blir bare helt...åh!

Syns alle skal ha det diktet som signatur fra nå av[:D]

Vi tar ett vers hver, og har som signatur, og skriver under hverandre i en tråd.

Fordi de hever seg over norsk lov, og fordi de ikke takler motgangen av at andre vet mer enn de!!!

ORIGINAL: Pijah

Fordi de hever seg over norsk lov, og fordi de ikke takler motgangen av at andre vet mer enn de!!!

Tråden ble sikkert låst fordi den hadde utspilt sin rolle, og poenget var tatt.[8D]

Hvilket dikt er det snakk om egentlig?
Du må ikke sove?

Har det blitt slettet en tråd kun fordi det ble publisert, og de skylder på åndsverkloven? Og så stoppe tråden om hvorfor den andre ble slettet... snodig. [8|]

Og så er det jo tegn på ydmykhet og selvinnsikt, når man tør å ta kritikk for det feile man gjør, og vi kan jo ikke ha moderatorer med de egenskapene, det ville jo vært katastrofe for forumsveldet....

ORIGINAL: ©Smartass

Tråden ble sikkert låst fordi den hadde utspilt sin rolle, og poenget var tatt.[8D]

Nei, nå skal de pines. Derfor startet jeg nettopp enda en.

ORIGINAL: toneany

Hvilket dikt er det snakk om egentlig?
Du må ikke sove?

Har det blitt slettet en tråd kun fordi det ble publisert, og de skylder på åndsverkloven? Og så stoppe tråden om hvorfor den andre ble slettet... snodig. [8|]

Jepp. Og jepp. Og ikke bare en spinoff som har blitt slettet/låst. Sikkert fem-seks. Og denne her er nok neste i rekken.[:-]

Back
Topp