OdaM
Elsker forumet
Vi var ute å lekte i hagen i går. Min samboer prøvde å gå på stylter, men klarte etterhvert å falle. Han falt rett i bakken, men tok seg godt i mot. Det så ikke så veldig vondt ut, men kanskje litt voldsomt.
Så jeg og min søster begynte jo å le, samme gjorde han.
Men så kikket jeg på sønnen vår på 18 mnd. Han så veldig lei seg ut, begynte å gråte og kom løpende mot pappaen sin.
Det samme skjedde når han falt enda en gang.
Gutten vår kommer gråtende bort. Samboeren (og oss andre) prøvde å fortelle han at det ikke gjorde vondt og at alt var greit.- men at han kanskje kunne trøste pappa og blåse litt.
Jeg lurer egentlig på hvorfor han begynte å gråte? Jeg ble overrasket, for han har aldri reagert slik før da vi har slått oss.
Hehe, teit spørsmål men.
Så jeg og min søster begynte jo å le, samme gjorde han.
Men så kikket jeg på sønnen vår på 18 mnd. Han så veldig lei seg ut, begynte å gråte og kom løpende mot pappaen sin.
Det samme skjedde når han falt enda en gang.
Gutten vår kommer gråtende bort. Samboeren (og oss andre) prøvde å fortelle han at det ikke gjorde vondt og at alt var greit.- men at han kanskje kunne trøste pappa og blåse litt.
Jeg lurer egentlig på hvorfor han begynte å gråte? Jeg ble overrasket, for han har aldri reagert slik før da vi har slått oss.
Hehe, teit spørsmål men.