hvorfor August?

PoppyL

Gift med forumet
Er det noen grunn til at dere prøver å få i august?
Selv hadde vi håpet på juli, men det gikk ikke.
Vi diskuterer litt frem og tilbake hva vi gjør, hvis ikke det klaffer denne gangen,
om det da blir septemberbaby, med tanke på barnehageplass osv. året etter.

Samme som deg, prøvde å få i juli. Gikk desverre ikke, men har termin 4 august hvis det klaffer denne gangen. Har i de to tidligere svangerskapene født for tidlig, så da blir det nok en juli baby allikavell.

Fordi det er neste sjangs liksom..
Hadde jeg blitttgravid til juni/juli så hadde eg ville fått då, men siden jeg ikke ble gravid då så ønsker jeg jo å komme på nermeste termin forum, som er august :)

Her prøver vi hver mnd.. :) Håper det klaffer denne mnd, og at det blir en liten augustspire <3

Menstermin er 29. juli, men gikk over sist, så derfor tror jeg det blir augustbaby ;)

prøvt på junibaby og julibaby nå, men ingen klaff... så krysser alle fingrer og tær for augustbaby:) blir min siste sjangse pga læretiden går ut i august og da slepper jeg søke ny jobb før etter permsjonen.
noen gode erfaringer meg EL tester?

Planen var i grunn at babyen skulle komme i mai 2011. Å her sitter vi i november 2012 og har fortsatt ikke fått vår etterlengtede baby. Går ikke ann å planlegge å bli gravid gitt ;) Grunnen til at jeg håper på august nå er at vi har hatt prøvrørsforsøk nr2.

Mai, juni, juli funka ikke :alien
Er typen til å IKKE planlegge å barn i sommerferien, så folk skjønner vel at vi har prøvd en stund :P Men utebursdag blir gøy! :)

Er det noen grunn til at dere prøver å få i august? Selv hadde vi håpet på juli, men det gikk ikke. Vi diskuterer litt frem og tilbake hva vi gjør, hvis ikke det klaffer denne gangen, om det da blir septemberbaby, med tanke på barnehageplass osv. året etter.
du kan ikke bestemme at nei jeg skal absolutt ikke ha noe feks januar barn eller september barn, for et barn kommer når det kommer. om du har prøvd lenge nok så spiller det ingen rolle mer...

du kan ikke bestemme at nei jeg skal absolutt ikke ha noe feks januar barn eller september barn, for et barn kommer når det kommer. om du har prøvd lenge nok så spiller det ingen rolle mer...

Enig med turteldue! Har man prøvd en stund og skjønner at det tar tid å få et barn - bryr man seg ikke om man får mai eller januar baby!

Jeg fikk jenta mi i november 2010, og jeg var redd for å ikke få barnehageplass, men det gjorde jeg. Opptil flere.. Og nå prøver vi å få nr.2 uansett om det blir august eller senere. :)

Jeg fikk jenta mi i november 2010, og jeg var redd for å ikke få barnehageplass, men det gjorde jeg. Opptil flere.. Og nå prøver vi å få nr.2 uansett om det blir august eller senere. :)

Så bra!;) Tenker at vi fortsetter også, om det ikke går denne måneden heller.
Her hvor vi bor er det desverre laaaange køer for barnehageplass, for de født etter august.
Så det gjør jo såklart hverdagen MYE enklere om det blir augustbaby. Med tanke på å gå tilbake til fulltidsjobb osv.
Men får ta det slik det kommer, å gjøre det beste ut av det:)

Vi fant ut på tirsdagskvelden at vi er gravid og termin 5.august :-) Har hatt prøverørsforsøk denne gangen og da var det opp til sykehuset om når vi kom til :-) Vi var veldig heldig: var til samtale den 25.oktober, mensen kom den 26.oktober, begynte på hormoner den 27.oktober/28.oktober, tok ut egg den 7.november, kun ett som var bra nok som ble satt inn den 9.november og denne uken var det positiv test....over all forventning <3

Vi fant ut på tirsdagskvelden at vi er gravid og termin 5.august :) Har hatt prøverørsforsøk denne gangen og da var det opp til sykehuset om når vi kom til :) Vi var veldig heldig: var til samtale den 25.oktober, mensen kom den 26.oktober, begynte på hormoner den 27.oktober/28.oktober, tok ut egg den 7.november, kun ett som var bra nok som ble satt inn den 9.november og denne uken var det positiv test....over all forventning <3

Gratulerer så mye !;)

Det var ikke som om vi bestemte at det måtte bli august, men det er klart at det hadde vært greit å få barnet før bhgfristen går ut. Og dette var 1pp, så vi var heldige som traff blink på første forsøk!

Back
Topp