Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
du kan ikke bestemme at nei jeg skal absolutt ikke ha noe feks januar barn eller september barn, for et barn kommer når det kommer. om du har prøvd lenge nok så spiller det ingen rolle mer...Er det noen grunn til at dere prøver å få i august? Selv hadde vi håpet på juli, men det gikk ikke. Vi diskuterer litt frem og tilbake hva vi gjør, hvis ikke det klaffer denne gangen, om det da blir septemberbaby, med tanke på barnehageplass osv. året etter.
du kan ikke bestemme at nei jeg skal absolutt ikke ha noe feks januar barn eller september barn, for et barn kommer når det kommer. om du har prøvd lenge nok så spiller det ingen rolle mer...
Jeg fikk jenta mi i november 2010, og jeg var redd for å ikke få barnehageplass, men det gjorde jeg. Opptil flere.. Og nå prøver vi å få nr.2 uansett om det blir august eller senere.
Vi fant ut på tirsdagskvelden at vi er gravid og termin 5.august Har hatt prøverørsforsøk denne gangen og da var det opp til sykehuset om når vi kom til Vi var veldig heldig: var til samtale den 25.oktober, mensen kom den 26.oktober, begynte på hormoner den 27.oktober/28.oktober, tok ut egg den 7.november, kun ett som var bra nok som ble satt inn den 9.november og denne uken var det positiv test....over all forventning <3