Hvorfor alle disse UL-ene?

Myth

Forelsket i forumet
Jeg skjønner dere som har hatt SA, MA og IVF, men alle oss andre gale?
Kanskje jeg burde vært litt stressa etter å ha mistet, men jeg orker ikke styre med det.

Jeg er kanskje litt realist og lar sånt ligge til i alle fall etter uke 12. Ting kan jo skje og tenk og ha sett den lille og så miste den :( Huff, nei det er for trist.

Jeg bare lurer :)

- Myth -

jeg skal inn også for å sjekke at cystene på eggstokkene ikke er til fare for svangerskapet...

Tror mange gleder seg til å se den lille når de har fått det til å klaffe. [:)] Jeg stresser ikke med det, men det er mest fordi jeg vil vente med å se når det har blitt litt mere baby hvis du skjønner[:)]

ORIGINAL: maltesers

Tror mange gleder seg til å se den lille når de har fått det til å klaffe. [:)] Jeg stresser ikke med det, men det er mest fordi jeg vil vente med å se når det har blitt litt mere baby hvis du skjønner[:)]

Ja, det er der jeg er og :)

- Myth -

Jeg tror at mange vil for at når det er bekreftet at hjertet slår er det ganske sikkert at babyen vil klare seg:) Jeg håper på tidlig ultralyd, men har ikke snakket med legen min om det enda. Det er for at jeg vil vite at alt er bra og ikke få i flere uker for så og kanskje finne ut at babyen døde for flere uker siden.

Jeg skal smiske meg til det. Ikke fordi jeg har hatt to sa. Kan jo ikke gjøre noe med det hvis det skjer uansett. Men fordi 1. gang gikk jeg i 3 uker med et foster som hadde sluttet å utvikle seg. Fikk litt noia over det ^_^. Blir litt mindre stressa også når man først har sett podens hjerte slå=)

Jeg skal jo til min far når han vet at jeg er gravid, så hadde ventet til ordinær UL hadde det ikke vært for at min far har et UL apperat på jobben sin[;)](han er lege).

har ikke hatt sa eler noe som helst,men har bestilt privat ul i uke 11 for å se om alt er ok med ungen.
Er jo egentlig ikke noe spesiell grunn.
Men har ikke hatt ul med de 2 andre ungene før den ordinære ul

Jeg hadde en SA i april så vil bare forsikre meg om det er går bra denne gangen.. Så slipper jeg og stresse meg selv så mye også..

ORIGINAL: Mars09ogJanuar11

Jeg skal jo til min far når han vet at jeg er gravid, så hadde ventet til ordinær UL hadde det ikke vært for at min far har et UL apperat på jobben sin[;)](han er lege).

Så heldig du er[:D] Må være perfekt å ha en far som er lege!

Jeg har bestillt i uke 10 for å se at alt er bra med den lille bare[:)]

ORIGINAL: *Knøttet*

ORIGINAL: Mars09ogJanuar11

Så heldig du er[:D] Må være perfekt å ha en far som er lege!

Ja, og min mor er helsesøster[;)][:D]

synes det er en fin ting for de som føler for det jeg, for å berolige og se at alt er bra. Jeg fikk pga. barnløshet og stor sjans for tvillinger. Og er veldig glad for det [:D]

Da jeg gikk gravid første gang skjønte ikke jeg heller greia med at "alle" skulle på tidlig ul. Jeg var kun på den ordinære og var fornøyd med det. Da jeg mistet sist, ble det oppdaget ved en tilfeldighet i uke 12. Da hadde fosteret vært dødt siden uke 4, mens den tomme fostersekken og morkaka hadde vokst. Jeg var litt redd for å opleve noe lignende igjen, derfor bad jeg om å få tidlig ul denne gangen.

Det er nesten derfor det skulle vært pålagt med tidlig UL. Så folk slipper å gå så lenge å tro at alt er bra!! Merker jo at ting skjer nedi her og hvis det da skulle være noe som ikke levde inni meg så ville jeg nok bli knust! Så er jo en trygghet å se et hjerte banke på tidlig UL[:)]

Er på veldig tidlig Ul og mange flere enn normalt, da min gyn nermest befalte meg til det...
har drevet med IVF, men klaffet på egenhånd rett før innlegelse, har en spesielt stressende jobb og det viste seg at sukkernivået i mitt blod er veldig høyt og leger etc ønsker å følge med ekstra på meg. [:D][:D][:D]
Jeg er bare glad til.. føler jeg blir ekstra godt tatt vare på nå... men skjønner hva du mener.

Jeg skulle inn for å sjekke at det i det hele tatt hadde gått bra pga alle medisinene jeg har tatt i det siste... men det hadde det, så da følger jeg vanlige timer fremover [:D][:D][:D]

Jeg er 8 uker på vei, med en tom fostersekk... Er glad for å ha fått vite om det tidlig, i stedet for å kanskje om flere uker.... Skulle jeg bli gravid igjen vil jeg ha tidlig ul, men ikke før uke 8. Noe særlig tidligere enn det er nok bortkastet for de fleste. Var i alle fall det for meg, var på ul i uke 5, men da så gyn ingenting bortsett fra fortykket livmorslimhinne.

Back
Topp