Hvorfor all diskusjon om overvekt?

Drømmeren

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Maiblomstene 2020
Hvorfor er det så mye fokus på overvekt her nå egentlig?
Kjenner jeg blir provosert av enkelte..
Og andre får meg til å føle meg som ett 0 med sine kommentarer..
Skal dette fortsette så tar jeg Bv pause til det er over altså..
Jeg jobber med å få ned vekta og få opp selvtilliten og merker det ikke er så positivt for meg å være her mens disse diskusjonene pågår....
Ja jeg er sikkert veldig nærtagende, men jeg sliter faktisk psykisk (som er årsaken til min overvekt).

Ikke bry deg om folk som er blottet for empati og kunnskap du.
Diskusjonen vil nok gi seg om ikke lenge.

Vet ikke egentlig hvorfor det ble så mye snakk om det nå. Er ganske mange tråder nå.
Personlig synes jeg det er fint at det snakkes åpent om overvekt, det er et samfunnsproblem som så mange av oss sliter med. og som dessverre mange også har merkelige tanker om.
Jeg er kjempe opptatt av det selv, sikkert siden jeg selv har slitt med høy overvekt og da følte meg mindreverd. Greide på egenhånd å gå ned 30kg på et år,og deretter mer. Holdt vekta til jeg ble gravid.
Synes det er fint om overvekt blir mindre tabu.. (?) Vi er jo mange som sliter, hvorfor ikke snakke om det. også kanskje de som ser ned på det får et annet syn på hvordan det er?
Synes ikke du skal ta det negativt til deg, du vet hva du er god for, og du har gjort en kjempe god jobb. Jeg synes du skal være kjempe stolt over deg selv å hva du har fått til.

Hadde ikke brydd meg om det var en tråd liksom... men nå er det vel 4(?) tråder.
Blir jo snakka om som om vi er ett annet folkeslag nesten...
Blir for min del litt for mye med så mange tråder...
Ingenting imot at det blir snakka litt om.. men føler en tråd hadde holdt liksom

Jo, ser den. Men det er jo sann BV tradisjon, å starte tråder inspirert av tråder+++ sånn at vi får mulighet å skrive det samme mange, mange ganger..:-P 

vell, om hete tema blir det ofte spinoff-tråder, iallefall i min erfaring.   men, kordan har du det? stemmer tickeren, altså til ghb? kordan er formen i så fall?

ms.bonita skrev:
vell, om hete tema blir det ofte spinoff-tråder, iallefall i min erfaring.   men, kordan har du det? stemmer tickeren, altså til ghb? kordan er formen i så fall?

Tickeren stemmer ja.. oppdaterer den en gang i uka...
Formen er grei den.. 
Holder på å "lære meg å spise" på ny... så er mye å sette seg inn i nå..
Men lærer noe nytt for hver dag..hehe

Dem har vel ikke andre å hakke på, så nå er det vi feite som får igjennomgå ;) 

godt å høre!! :)) så det er klart for å ete "vanlig" mat igjen?  ingen lengre periode med flytende?  

ms.bonita skrev:
godt å høre!! :)) så det er klart for å ete "vanlig" mat igjen?  ingen lengre periode med flytende?  

Nå holder jeg på med flytende (1 uke) så skal skal jeg over på moset mat (3 uker) etter det kan vi prøve lett fordøyelig mat osv...

Drømmeren skrev:

ms.bonita skrev:

Nå holder jeg på med flytende (1 uke) så skal skal jeg over på moset mat (3 uker) etter det kan vi prøve lett fordøyelig mat osv...

ok, er ikkje det værste eg har hørt det der :)   masse lykke til i tida som kommer!:)

ms.bonita skrev:

Drømmeren skrev:

ms.bonita skrev:

ok, er ikkje det værste eg har hørt det der :)   masse lykke til i tida som kommer!:)

Neida.. er jo bare noen uker, så blir nok bare lettere og lettere nå fremover..hehe
Takk for det

Back
Topp