HVORFOOOOOR

2x 24November

Forumet er livet
VIP
Må man være så jævli kvalm når man er gravid??[:'(][:'(][:'(][:@][:@][:@] Går på veggene snart.. Er jo kvalm hele tiden jo[:(] skikkelig kvalm.. Klarer såvidt se på tv, for plutselig er det noen som spiser der, og da begynner jeg brekke meg med en gang. for ikke snakke om alle de ekle reklamene for mat, snop eller hva som helst man stapper inn i munnhullet[:'(] Klarer ikke gå inn på badet. sambo har tømt bleiesøpla, men stinker der inne likevel[:'(]

Gud jeg missunner de som ikke er kvalm.. tar heller en heftig bekkenløsning i stedet for den kvalmen altså.

Det er for at man skal unngå og gjøre de tingene man gjerne vil[:-]

nyyyyyyyt kvalmen istede for en kraftig bekkenløsning, kvalme er noe som forsvinner men bekkenløsning kan bli kronisk [:'(]

men sender deg en trøsteklem og håper kvalmen din går over fort [:D]

og til syvende og sist er det glemt når du holder den lille i armene [:)]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Det er verdt det,det er verdt det,det er verdt det,det er verdt det [8|][;)]

takk[:)] Der ER  verd det ja[:)]

jeg tar mye rart istede for det her kvalme-greiene hvertfall.
vi får ikke bruke vann og avløp så når jeg kaster opp må jeg ta en bøtte og så gå ut i en sånn brakke-do og skylle det i do.
herreguuuud det er lenge til uke 12[8D]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Det er verdt det,det er verdt det,det er verdt det,det er verdt det [8|][;)]

Men guuuud og det er forferdelig når det står på, forrige svangerskap var jo ingenting i forhold...dette er helt jævlig...stakkars damer med  hypermesis sier bare jeg.....[:'(]

ORIGINAL: maryjoleen

jeg tar mye rart istede for det her kvalme-greiene hvertfall.
vi får ikke bruke vann og avløp så når jeg kaster opp må jeg ta en bøtte og så gå ut i en sånn brakke-do og skylle det i do.
herreguuuud det er lenge til uke 12[8D]

ufffff ja stakkar....det er ikke noe særlig nå [&:]

Har det akkurat sånn her jeg sitt akkurat nu, det går over snuppa [:)][:)] Det er for å beskytte den lille i magen mot farlige ting [&:][&:] dårlig trøst nu [8D] Men du ska få en STOOOOOOOOOOOOOOR KLÆM HOS MÆ PÅ LØRDAG [:)][:)]

er heeelt enig . det er verdt det , men huff så kjipt .har liggi rett ut i 4 uker jeg . og bare spydd. så får nesten ikke i meg mat.
men jeg tenker det er verdt det .!!!!!!!! selv om jeg er sliten av å bare spy.

Kjipere enn det meste annet!! Har vært helt fin i nesten en uke, men i dag tok kvalmen meg igjen verre enn noengang... [:'(] Menmen, vi kommer til å glemme det når vi sitter med nurkene våre i november[:D]

Back
Topp