Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ganske likt her. Veldig spent på om jeg skjønner når det er "alvor"Jeg har hatt tak i magen og i ryggen i hele dag, varierende styrke, men ikke noe å stille klokka etter.... Og ikke kraftig nok til at det ikke er noe tvil mer.
Irriterende at det skal være så forskjellig fra første gang, da når jeg først kjente en rie så økte det på jevnt og trutt.
Men får bare smøre meg medtålmodighet, jeg føler ikke det skjer noe her med det første.
❤ Termin 12. Juli ❤
❤ Theodor 6.mai -10 ❤
Hva med Jece85? Hvordan er det med deg?
Venter ei tulle 4. Juli 2013
EnigHei i går avtok riene og stoppet helt... I natt fra kl 5 har jeg fått tak igjen og det har kommet litt blod..
Er skikkelig spent på den bichop score etterpå som avgjør om de tar vannet eller ikke.. Hvis ikke riene tar seg opp og den scoren er for lav blir jeg sendt hjem:/
Men da vet jeg ærlig talt ikke hva jeg gjør. Hvor lenge skal man gå å ha det slik??
Men kjære dere fantastiske damer- takk for omtanken- og masse lykke til. I dag er det fullmåne- så stå på
Venter en gutt 1. Juli 2013!
Masse lykke til daHei i går avtok riene og stoppet helt... I natt fra kl 5 har jeg fått tak igjen og det har kommet litt blod..
Er skikkelig spent på den bichop score etterpå som avgjør om de tar vannet eller ikke.. Hvis ikke riene tar seg opp og den scoren er for lav blir jeg sendt hjem:/
Men da vet jeg ærlig talt ikke hva jeg gjør. Hvor lenge skal man gå å ha det slik??
Men kjære dere fantastiske damer- takk for omtanken- og masse lykke til. I dag er det fullmåne- så stå på
Venter en gutt 1. Juli 2013!