Hvordaner formen?

¤Mamma06og08¤

September 2013 <3
Hvordan går det med dere jenter?:)

Formen er fin men jeg er meget trøtt

Formen er bra nå, merker ingenting til at jeg (forhåpentligvis) er gravid.. Eller er ubeskrivelig gassy om dagen..*sjarmerende*

Kvalm, energiløs og ikke noe lysten på mat om dagen. Driver med tvangsmating av meg selv :( blitt sykemeldt i 2 uker foreløpig, blir nok lenger.

Kvalm, alt lukter pyton, er Hormonella de lux (igår gråt jeg da jeg så et innslag om at Birgit fra "ingen grenser" "gikk" på idrettsgallaen for litt siden), og har null energi. MEN er lykkelig! :) :)

Formen er bra! blør enda :( men ingen symptomer what so ever, er ikke sikker på om jeg skal være gla for det eller bekymre meg! men 7 uker idag, Wohhoo ;) en liten milepæl, skal på ul på mandag, og gled/gruer meg :)

Usj.... Er kvalm for tiden, er tungt å gå på jobb å være kvalm da :-P
Føler meg neste fyllesyk når jeg våkner på morgen, urven og sliten :-P nipplene mine er som sandpapir :-) signerer på å være trøtt!

Formen er greit i dag. Har vært verrer de siste 2 dagene, da var jeg bare kvalm, trøtt, grinete, syntes synd på meg selv (:-P) og hadde det litt tøff å beholde maten på meg, men i dag føler jeg meg myyyyyyyyyyyyye bedre. Og i morgen er n på n igjen, som vanlig. Nyter de dagene, som jeg har det ganske bra. ;-)

Jeg har vært kvalm i mange uker nå. Og de kvalmestillende pillene jeg fikk av legen har gjort så jeg hvertfall har klart å tvangsfore meg selv uten at alt har kommet opp igjen. I dag er jeg bittelitt bedre så bare håper at det fortsetter sånn for nå er jeg ganske sliten..

Jeg skjønner ikke helt at jeg er gravid fortsatt jeg.. Nesten ingen symptomer!
Jeg var helt sikker på at når jeg ble gravid så kom jeg til å skjønne det, sist var jeg dautrøtt hele svangerskapet
for ikke å snakke om oppblåst...
Nå er det nada.. litt vondt i hodet, litt småmurringer om jeg legger godvilja til..
Kan vel ikke klage? :P

Første dagen der morgenkvalmen satt lengre enn 30 min, men kunne kontrolleres bra, ingen som ser at jeg er litt uggen:) eller så er formen veldig bra:) mye mere energi men stygg trøtt når jeg blir trøtt:) større og hardere pupper:)

Ti uker i dag! Lillegull er dermed et foster :-) Formen er faktisk veldig god, jeg er så godt som aldri kvalm. Den slapp taket for et par uker siden:-). Orker fortsatt ikke hardtrening, men orker å trene lett. At jeg er trøtt som en dupp etter klokka åtte kan jeg leve med:-). Så godt som ikke vondt noe sted, litt mer chubby rundt magen og trangere bukser er også et faktum. Men det gasses :-D

Veldig trøtt og sliten, men ikke voldsomt kvalm. Det kommer litt av og til, og det er litt vanskelig å ta buss frem og tilbake fra jobb, men er i forholdsvis grei form ellers.

Back
Topp