Hvordan.....

Cizza03

Forumet er livet
går det med dere jenter?????
Savner forumet her litt så jeg forsvinner ikke helt azz...hihi[:)]

Jeg har vært på ul nå å fikk se et lite hjerte banke...men sliter med kvalme/oppkast så er sykemeldt...får som regel ikke spist før utpå kvelden...så formen er ille om dagene,men det kommer noe godt utav det tilslutt...hihi[:D]

Hvet hvordan du har det, men jeg håper du slipper unna migrenen oppi det hele, det er iallefall noe.

Du har sikkert hørt alle de tipsa, om saltkjeks ved sengekanten før du står opp, og alle de kjerringrådene der så jeg skal ikke komme med dem her, de hjalp ikke så mye på meg men det kan hjelpe for mange mot kvalmen......

Bortsett fra det så er det godt å høre at alt er som det skal, og så krsser jeg fingrene fro at din kvalme forsvinner når du kommer i 2. trimester, det er det mest vanlige[;)]

Med meg går det bare bra, takk som spør. [;)]
Jeg ruger som bare det. Koser meg og nyter førjula.

Slitsomt med kvalmen, håper det går over snart.

Kos at du ikke forsvinner helt herfra.

Ha en forsatt fin helg. [:)][:)][:)]

Tar alle under ett jeg[;)] så kos å høre at dere ruger...hiihi, dere fortjener denne store nyheten nå altså[;)] når har dere testdato?

Joda,kvalmen varierer...best når jeg får sovet utpå dagen...men fikk et råd fra legen min=> bland farris og eplejuice...
og jeg som ikke liker farris...men tenkte det var verd å prøve...så jeg blander litt farris og myyye eplejuice...hihi[;)] og det funker så jeg får spist litt...hihi[;)]men å sove/hvile er det beste akkurat nå[;)]

når har du termin Twinanne?????
Snuppis30 jeg håper du kommer i gang fort etter julen og på starten av nyåret...hihi[;)]

klemmer[:)]

ja ingen som vil vente på noe her inne...hehe...det er det som er så synd at det er så myyye venting i prøverørsforsøkene...og det sliter på...men håper tr dukker opp fortere enn fortest...hihi[;)]

ja det var ubeskrivelig hælig å få se hjertet banke...jeg slapp alle mine bekymringer og neg tanker tvert...hihi...både jeg og mannen fikk rennene tårer med en gang...ble så glad og så lykkelig[;)] hihi[;)]
så alt i alt så nyter jeg å være gravid...og håper at kvalmen bedrer seg...har hatt vondt i venstre rompedel og nedover foten oxo,håper det ikke er bekkenløsning og at det går over...
Men det nytes likevel....hihi...[;)]

Hei på deg [:D]

Eg og er masse her inne. Høyrer mest til her føler eg, med alle desse koselige jentene[:)]

Så dumt at du sliter med kvalme då[:'(] Håpa da ikkje blir for ille. Formen min er veldig bra. Litt uggen på kvelden av og til, og då orker eg ikkje alltid så masse mat. Middagen spiser eg ofte i etapper[;)] Spiser litt, så er det pause før eg varme den opp igjen[8D][:D] Men er ikkje direkte kvalm.

God jul til deg og alle andre her inne [:)][:)][:)]

ORIGINAL: Cizza03

ja ingen som vil vente på noe her inne...hehe...det er det som er så synd at det er så myyye venting i prøverørsforsøkene...og det sliter på...men håper tr dukker opp fortere enn fortest...hihi[;)]

ja det var ubeskrivelig hælig å få se hjertet banke...jeg slapp alle mine bekymringer og neg tanker tvert...hihi...både jeg og mannen fikk rennene tårer med en gang...ble så glad og så lykkelig[;)] hihi[;)]
så alt i alt så nyter jeg å være gravid...og håper at kvalmen bedrer seg...har hatt vondt i venstre rompedel og nedover foten oxo,håper det ikke er bekkenløsning og at det går over...
Men det nytes likevel....hihi...[;)]
Kjekt å høre at dere har vært på UL. En ubeskrivelig følelse ja[;)]
Her har eg hatt vondt i høyre rompedel og nedover foten[8|] skjønner ikke hva det er ... merkelig å høre at andre har det sånn også[8|]

Back
Topp