Hvordan.....

BeateH

Glad i forumet
går det her med dere alle??

Har vært her lite den siste uka.. Har hatt en syk jente... Vi kom oss endelig til Bodø på sykehus i går, og har tatt en masse prøver. (Hun har hatt forferdelig vondt i en fot....) Vært i vanlig og MR røngten..... I dag har vi fått beskjed om at hun har fått Bein(skjelett)betennelse, og må ha antibiotika intravenøst i 14 dager...så her blir vi da..iallefall til 5-6 juni.. Kommer nok ikke til å få mulighet til å være her inne så mye denne tiden, selv om de har maskin her på avdelingen jeg kan låne...
Kommer til å bli 14 laaange dager...  

Uff, høres ikke gøy ut og skjønner at du ikke kan bruke hele dagen her..

Holder meg mest mulig i ro jeg for tiden. Er så plaget med bekkenet. Håper fysioterapauten ringer meg snart.. Kan ikke gå tur med den stakkars hunden min lenger[&:] Får 2-3 turer i uken. (hun pleide få to til tre for dagen).

Men utenom det går det strålende her[:)] Leverer ungene (til samboeren) til moren på fredag. Da blir det to uker uten husarbeid og middag[:D]

Er redd hun kanskje vil kjede seg litt mer enn jeg...kanskje... En 10,5 års gammel jente, "innesperret" på sykehus..huff..  Til helgen skulle hun dratt på turnstevne, men det blir ikke noe av..nå må hun holde seg i ro å får absolutt ikke trå på foten i det hele tatt.. Innimellom har hun så vondt at hun ikke klarer... Å så er hun endel slapp pga masse feber..nå i ettermiddag var den helt oppe i 40,3..masse så tidlig..

jeg skal prøve å komme inn med jevne mellomrom å fortelle hvordan vi har det...

Back
Topp