Hvordan

OceanGirl1

Betatt av forumet
Får dere tidlig UL?
Jeg går og er så engstelig for at det går galt... Dama til exen mistet nettopp. 8 uker på vei. .. Da ble jeg litt usikker også... ingen god følelse.
Men har jo to svangerskap som gikk bra før dette og ikke hatt noen aborter før... går nok bra.

Måtte bare lufte tankene mine litt. Takk for at du leste :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Føler det helt likt. Jeg er stresser litt altså.

Uff.. Er ikke så gøy. Er du også gravid med nr 3?

Termin 04. februar, med nr 3 :)

Fikk henvisning pga to SA siden november. Ellers hadde jeg bestilt privat. Gjorde det med storesøster i uke 12, absolutt verdt det! Skal i uke 8 denne gangen.

Storesnupp født okt.-11, lille frø ventes 04.02.14.
Fra appen!

Alle som er gravide gjennom assistert befruktning får tidlig ul. Så jeg rekker opp hånda der ;-)

*venter nr.2 den 8.2.2014*
-tasting fra telefonen-

kan få henvisning av lege eller betale for priv UL

nr 3 ventes 21.02.14♥

jeg har bestilt tidlig ul til jeg er 9 uker (Volvat), men skal ærlig innrømme at jeg har mer enn veldig lyst å ta en sjekk før vi reiser på ferie i neste uke :P

Alle som er gravide gjennom assistert befruktning får tidlig ul. Så jeg rekker opp hånda der ;-)

*venter nr.2 den 8.2.2014*
-tasting fra telefonen-
Me2 :)

Termin 20. februar 2014

Jeg har bestilt UL 25. juli hos privat JM. Da vil jeg være 10 uker :D

Men vurderer å ringe legen og få en tidligere for å bekrefte hvor langt jeg er på vei. Er veldig usikker. .

Nummer to er på vei ♥ 18. Februar 2014

Bestiller privat. Skal i uke 12-13, men har lyst til å ta en før det også. Bare for å se om det er et bankende hjerte der, så jeg kan roe meg litt. Tenkte kanskje uke 7-8.
Mistet i uke 12, MA, i min første graviditet, så sliter med å slappe av.

Store gull født 13.10.2011
Lille gull ventes 19.02.2014

Tusen takk for svar :)

Termin 04. februar, med nr 3 :)

Hvis det ikke er noe medisinsk grunn må du nok bestille og betale selv :)

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3

Heg har pcos. Så da har man litt større sjangs for å miste enn de som ikke har det.. Så jeg får henvisning til ul i uke 12 av legen uansett. Men vil også ta en litt tidligere enn det bare for å roe meg ned før den tid.. Så da bestiller jeg i tilfelle privat :)

Back
Topp