hvordan?

Monica

Flørter med forumet
Hvordan fungerer hemmelig venn ?? dette har jeg ikke skjønt så mye av enda...

Ellers er jeg TRØTT!!!! uke 30 å døds-sliten! enda jeg gjør ikke så mye om dagene heller at det gjør nå!

har begynt å handle inn smått til lille jenta vår kommer :) det er herlig nå som spark og bevegelser er så kraftige... skulle tro hun var på vei ut av magen til tider..

å hvordan ligger din baby ?? jenta mi tror jeg begynner å feste seg ?? eller er det for tidlig ??

jeg gleder meg til august iallefall .... å se lille nurket i magen for første gang :D

har du pakket baggen ? det har ikke jeg enda... men får håpe det ikke skjer noe enda for jeg vil helst ha henne inne så lenge som overhode mulig :)

hvordan er din hverdag ? :)

Ellers er jeg TRØTT!!!! uke 30 å døds-sliten! enda jeg gjør ikke så mye om dagene heller at det gjør nå!

har begynt å handle inn smått til lille jenta vår kommer :) det er herlig nå som spark og bevegelser er så kraftige... skulle tro hun var på vei ut av magen til tider..

å hvordan ligger din baby ?? jenta mi tror jeg begynner å feste seg ?? eller er det for tidlig ??

jeg gleder meg til august iallefall .... å se lille nurket i magen for første gang :D

har du pakket baggen ? det har ikke jeg enda... men får håpe det ikke skjer noe enda for jeg vil helst ha henne inne så lenge som overhode mulig :)

Støtter deg i trøtthetserklæring! Men leste her om dagen at d å gå gravid er som å småjogge hele tiden for kroppen, så ikke så rart vi er litt slitne om dagen ;)
Tror ikke det er for tidlig til at hun fester seg, her er det full rullings enda, men håper virkelig h*n kan feste seg snart, så bekkenet stabiliserer seg og smertene avtar litt...

Har ordnet en pose med litt sykehustinger -bind, to bodyer, ammesingletter, og en skjorte, men håper jeg har minst to mnd på meg før babyen kommer ;)

Hverdagen går i å spise frokost ( supersulten på morran!) å levere i bhg, lese til eksamen (er på tirsdag d gledes!), dra på sommerhuset vårt å male vinduskarmer, innom jobbgutta å spise lunsj innimellom, ligge rett ut på sofaen minst en gang pr dag osv;P er sykmeldt fram til permisjonsstart btw..
Neste uke kommer hesten min hjem igjen, så da må jeg shine manen (fjordingklipp er kunst;)), og se til at hun har det bra framover, skal selge henne i løpet av sommeren, så da må hun se bra ut :)

hvordan er din hverdag?

Hemmeligvenn er noe vi melder oss på når det er runde. Så sender man en gave å får en annen :)

Er også 30uker å kjempe sliten. Prøver å slappe av men ikke lett med en aktiv guttunge på 17mnd.:)

Jeg er ferdig med innkjøp, mangler bare ny madrass til senga. Har det meste etter sukkerklompen :)

Her ligger hun med hode ned, har gjort det så å si hele tiden, men ikke festet seg enda.
Gleder oss masse til august vi også :)
Baggen er ikke pakket, kommer ikke til å pakke den før jeg vet når jeg skal ta ks.

Hverdagen er hektisk men nydelig :)

* Sukkerklompen skal bli storebror i august *

Min hverdag er ikke så spennende ... jobber ikke men prøver å holde huset rent å pent ;)

Kanskje jeg skal begynne å pakke litt jeg også :) greit å være litt forbredt.

Hest ja, typen elsker hester å har drevet med det i 22 år men har ikke hest nå da.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Klarer meg sikkert uten hemmelig venn :)
Blir vell ikke så hemmelig når man må finne ut adressen ?

Åh du har planlagt ks ?

Klarer meg sikkert uten hemmelig venn :)
Blir vell ikke så hemmelig når man må finne ut adressen ?

Åh du har planlagt ks ?

Er en som bestemmer hvem.som.skal sende til hvem, men en skal bare skrive hilsen hemmelig venn å ikke navn, så skal en legge med hint om hvem man er ;) dårlig til å forklare jeg :p hehe. Ikke var jeg med på første runde heller, men om det blir en runde til skal jeg nok være med :)

Håper på å få planlagt ks ja, siden det endte med haste ks med sukkerklompen :) like greit å ha det planlagt enn i full fart:)

* Sukkerklompen skal bli storebror i august *

Åja... nei jeg satte meg ikke inn i hemmelig venn så får vell være uten ;)

Ja greit med planlagt ks ja... :) da vet du hva du går til også :)

Hverdagen her går stort sett med i å prøve å dra seg it av senga, det er ofte såpass ubehagelig å ligge der, så det pleier å bli tidlig. Og da kjennes det ut som om jeg ikke har sovet i det hele tatt ;) Så er det å prøve å gjøre en og annen fornuftig ting. I tillegg slappe av mest mulig før turbogutten kommer hjem fra bhg. Nå er det ofte jeg som henter, og det er tungt. Prøver å holde tritt med han frem til han legger seg, og da er det rett ut på sofaen. Godt det bare er to mnd igjen, for det her er ensformige greier.

Når det gjelder handling , så er det meste som vi må ha unnagjort (tror jeg), har igjen slik som apoteket og slike ting, men alt annet jeg må ha er på plass. Har lyst til å skifte vogn, men tror ikke vi har råd til det...

Jenta her i gården ligger med hode ned, og slik har hun ligget siden første ul :)

Jeg har ikke begynt å pakke enda, men har begynt å skrive liste (etter at jeg så tråden her inne). Jeg håper også det går litt tid før det skjer noe, men jammen godt å vite at det aller meste er på plass :)

Vi har ikke barn hjemme så slipper slike ting enda :)

Jeg har igjen små plukk til jenta kommer men ingen hast med det enda :) heldigvis er alt bestilt å venter på at varene kommer i hus :)

Ellers er energi nivået ganske lavt å gjør jeg noe blir jeg fort sliten... mister jeg noe i golvet er det fint å ha sambo som plukker opp ;) hehe

Back
Topp