Hvordan

Fly har toalett.

Og deretter trenger du litt øvelse, en rolig baby og å ikke stresse (ifølge det jeg har hørt er det ikke god plass akkurat... aldri vært på et flytoalett jeg...) for da blir det visst vanskeligere...

Ehh... sånn i teorein i alle fall. Jeg har aldri vært på et flytoalett, selvsagt ikke byttet bleie på et fly, og har vel ikke bytta bleie på noen på 10 år heller... barnløs som jeg (dessverre) fortsatt er.

ORIGINAL: Karo

Det var ikke noe problem. Klart det er trangt, som alt annet på et fly, men i prinsippet det samme som over alt ellers. De har stellebord.

Har de stellebord på flytoalett?[8|] Det visste jeg ikke

jeg er ikke dum da, du skjønte nok ikke hva jeg mente med spørsmålet. lurte på om det var vanskelig om det var stellebord ol der liksom

Ikke vær så nærtagende da, LaOna.. Noen ganger får jeg inntrykk av at du klør i fingrene etter å starte en krangel.

Regnet med at de fleste skjønte hva jeg mente, derfor jeg ikke formulerte meg anderledes[:)]

ORIGINAL: fairy

Ikke vær så nærtagende da, LaOna.. Noen ganger får jeg inntrykk av at du klør i fingrene etter å starte en krangel.

Ok, men da har du nok fått feil inntrykk av meg

ORIGINAL: Simen&Snorremamma

ORIGINAL: LaOna

ORIGINAL: fairy

Ok, men da har du nok fått feil inntrykk av meg
Her er min mening helt objektivt: Det var da ikke LaOna som startet noen gnisninger her da......

gir deg en takknemlig klem jeg[:)]

Har lurt på det samme selv...

Gruer meg til flyreisen om 2.5 mnd., for de flydoene er knøttsmå og ekle. (iallfall de jeg har vært på)
Fatter ikke hvordan jeg skal klare å skifte på henne der inne.[&:]

Inne på toalettet er det et lite bord som skal brukes til stellebord. Det er veldig lite..
Vet ikke hvor gammel ungen din er, men klarer hun å stå selv er det bedre å bare la hun stå på dolokket og skifte sånn.

Jeg skiftet bleie på elias på fly da han var 9 mnd og gikk helt greit.. er jo selvfølgelig litt stress på grunn av liten plass men sørg for at ungen holder i noe som gjør ungen opptatt og skift bleie fortere enn du noen gang har skiftet før[8D][:D]

Back
Topp