hvordan?...

lilla

Glad i forumet
hvordan blir magen etter fødselen?blir det mye overflødig hud som bare henger der eller??[&:] noen som vet??

Ja, det blir det. Sikkelig løs hud. Det var det med meg. Så ut som jeg fortsatt var gravid...[&:][8D]

Men ikke nå lenger, den trekker seg tilbake igjen. Det er bare til å være flink å trene magen så får du raskt tilbake den magen du hadde.[;)]

For min del har den aldri blitt helt fin igjen, og nå skal den utvides igejn og sikkert mer... Men jeg har ikke gjort så mye for å trene den bort, vet ikke om det hjelper på huden uansett... Utrolig kjipt... Men puppene ble større og forholdt seg store, så DET kan jeg jaffal være litt fornøyd med!!!

Noen heldige kan gå ut av sykehuset i buksene de brukte før de ble gravide.. [:D]
Og noen (som meg) sliter med løs hud og kvapsete mage lenge! [&:]

Har lurt litt på hvordan puppene blir jeg, jeg vil ikke ha store pupper jeg....

Min ble litt deig-aktig, litt ekkelt å kjenne på.... Men den trekker seg sammen etterhvert, ble ikke slapp hud som hang hos meg. Ble nesten litt overraska, så jo gravid ut etterpå også[;)]

ORIGINAL: nettemor

De blir enda strørre etter fødselen![;)]

Puppene mine ble større først et par mnd etter fødselen, likte det IKKE!!!! Følte meg rimelig brei i overkroppen... Har gått tilbake litt det nå.

Jammen etter jeg er ferdig å amme da, blir de fortastt å være store eller er de bare slappe eller kan jeg være heldig å få tilbake mine pupper nesten slik de var?

ORIGINAL: Cissi

De blir enda strørre etter fødselen![;)]

De jeg kjenner som har slutta å amme, merker ikke noe særlig forskjell. Ammer ikke så mye lenger, syns mine er som før nesten[:)]

Jammen etter jeg er ferdig å amme da, blir de fortastt å være store eller er de bare slappe eller kan jeg være heldig å få tilbake mine pupper nesten slik de var?

De vil nok minke litt når du er ferdig med å amme. Mine er ikke det de var en gang. Nå er det bare noen vrengte bukselommer, som jeg kaller det.

Håper mine blir det også[:)]
Jeg synes de har vokst så mye nå, det er liksom litt uvant bare..

jeg skal være flink å trene mye,så blir vi så vakre igjen atte[;)][8D]

ufff... nå er ikke jeg gravid enda... men har tenkt litt på dette med puppene... jeg har store pupper fra før og kan ikke ligge på magen nå uten pute under/mellom magen/puppene. Viss de blir større må jeg nodt til å redusere tror jeg.... Håper mine krymper![:)]

Mine pupper har blitt større og jeg kan ikke bruke BHene jeg hadde før. Men er fornøyd med det jeg[:D] hehe. Utenom strekkmerkene jeg har fått der[:'(]
Vil nok tro at puppene blir litt større uansett for det kommer jo melk i de.

blir noe slappen av seg ja, men ligg på mage og begynn å ta noen situps når du føler deg i form til det, da går den raskt tilbake[;)]

tror det varierer jeg...
Jeg hadde litt overflødig hud de første dagene men nå ser ikke folk at jeg har vært gravid en gang...
slapp strekkmerker også... så det var deilig!

Back
Topp