Hvordan vokser magen?

Prestefrua

Flørter med forumet
Jeg lurer sånn på hvordan magen vokser! Altså hvor begynner den å vokse og hvordan man vet forskjellen på en voksende "pondus" eller spire? Begynner magen å vokse under trusekanten, rett under venusmagen eller ved navelen?

Grunnen til at jeg spør er rett og slett fordi jeg i det siste har begynt å lure på om jeg er lenger på vei enn jeg i utgangspunktet trodde. For siste mens var oppsiktsvekkende kort, faktisk så kort at jeg erindrer at jeg var overrasket. Og la meg legge til at spiren er alt annet enn planlagt, dog svært velkommen[:)]! Derfor fattet jeg ikke mistanke før neste mens totalt uteble.

Og nå har altså magen begynt å bli litt større. Det kan absolutt ha sammenheng med ofte kvalmespising, men jeg pleier ikke å legge på meg på magen først og nå har venusmagen blitt god og fyldig med en anelse hevelse i midten. Men jeg er tilnærmet flat under bukselinningen og trodde i utgangspunktet at det var der spiren bodde. (Der hvor man kan kjenne blæra, hvis den er full...)

Er det noen som har mageerfaring å bringe fram i lyset?

den vokser nederst først, rett over skambeinet... også vokser den seg oppover! [:D]

Back
Topp