Hvordan vognpose?

Bobbla

Flørter med forumet
Sensommerbarna 2016
Hvordan vognpose anbefaler dere eller hvordan vognpose har dere kjøpt?

Selv vurderer jeg en lammeskinnpose, men så ble jeg veldig usikker pga noen sider den blir veldig varm om sommeren, trodde den regulerte litt temperatur. Er jo enda kanskje litt sommer, men ikke fult så varmt i slutten av august når han skal begynne å bruke den. Så hva har dere?

Jeg skal bruke lammeskinn i vogna og dyne til å starte med. Så kjøper jeg vognpose når det begynner å bli kaldere ute. :) slipper jeg å bruke penger på høstpose nå, så vinterpose til vinteren.

Her blir det også lammeskinn og dyne/teppe til å begynne med. Frem til vinterpose blir tatt i bruk :)

Har kjøpt inn lammeskinn, dyne og easygrow lite til å bruke på varmere dager. Ellers dunpose og lammeskinn til vinteren :)

Lammeskinn og pledd/dyne i begynnelsen, så dunpose og lammeskinnspose etterhvert som vinteren skrider frem:)

Lammeskinn og pledd/dyne i begynnelsen, så dunpose og lammeskinnspose etterhvert som vinteren skrider frem:)
Må bare spørre; skal du vaske lammeskinnet først? For jeg har også kjøpt lammeskinn, og det står klart og tydelig at det Ikke skal vaskes, men siden alt annet skal vaskes så...

Må bare spørre; skal du vaske lammeskinnet først? For jeg har også kjøpt lammeskinn, og det står klart og tydelig at det Ikke skal vaskes, men siden alt annet skal vaskes så...
Jeg hadde et lammeskinn i 2 år før jeg vasket det. Men etter to år med melkesøl osv måtte jeg vaske eller kaste. Hadde 40 grader i maskinen med vanlig vaskemiddel og så på kaldluft i tørketrommel. Ble som ny!

Siden jeg har kjøpt helt nytt tenker jeg å bare lufte d:)

Lammeskinn og dyne/pledd til å begynne med, til kaldere dager har jeg kjøpt Voksi Urban og Tinkafu lammeullspose :)

Har termin på søndag men jeg har voksi classic fra forrige barn (også juli), var superfornøyd med den:) når det blir litt kaldere utover høsten legger jeg den i vogna, trenger ikke pakke baby helt inn i starten men ha dyne over feks:) i starten sist brukte vi bare madrass og teppe/dyne.

Back
Topp