Hvordan vognpose?

bringebæra2014

Forelsket i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Noen som har kjøpt vognpose? Hvordan? Og hvor mye blir egentlig babyen å sove ute? Særlig i disse kalde nordnorske vinter. Legg gjerne med bilde/link/pris

Sent from my iPhone

Jeg har to poser fra første barnet mitt. En Voksi Classic og en Voksi Urban. Fornøyd med begge. Urban tar mindre plass i vogna. Min sov hver dag ute (født i september) til han blitt 2 år. Sov i all slags vær, om vinteren også (max - 12 grader), så var det kaldere - sov han inne :) Han sov i Voksi Classic med ulltøy på, ikke noe vinterdress - og var veldig varm når jeg tok ham ut :)

Vet av erfaring med vinterbaby i Nordnorge at her blir det veldig lite soving ute, og minimalt med trilleturer - spesielt med en vilter toåring uten bhg-plass også ;p

Har en Voksi classic fra storebror, men den er aaaalt for stor for baggen, så den blir kun brukt i sportsdel. Kjøpte en Odenwalder dun-bilstolpose til lillebror nå, og kommer til å bruke den i baggen med saueskinn under og ullpledd over de få gangene det blir ut i vogna :)

Her har jeg hjemmelaga vognpose. Storesøster sov ute så lenge det ikke var for kaldt, hu sov mye bedre ute enn inne. Kommer nok til å prøve det på han her og :)

Hadde voksi urban sist og jeg vil ha en annen løsning denne gang. Tenker det blir lammeskinn, dyne vognteppe ,og fottrekket til vogna. Bor også Tromsø.

Har brukt voksi classic til tre stk, så nr fire skal også få den ære å bruke samme posen. Har god plass til den i bagen på en simo kombi iallefall.... Og mine barn er forholdsvis store ved fødsel.

Har en hjemmelaget, som er kjempegod, men den er for stor for bagen. Vurderer å bruke saueskinn, dyne og ullpledd, men har ikke bestemt meg ennå. Drømmer om risarosa vognpose...

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har easygrow, men tenkte å prøve å strikke+sy ein sjølv

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Back
Topp