Hvordan vogn vil du ha!?

-Exotic-

Glad i forumet
VIP
Jeg lurer på hvordan vognmerke dere vil ha?
evt hvorfor og hva du ser etter når du velger vogn?

Jeg vil ikke ha.. jeg SKAL ha :P

Simo Duo blir det denne gangen :) i fargen brun :)
Jeg går for Simo siden jeg har hatt det før og er veldig fornøyd med den :)
Jeg bor på et sted med veldig mye vær så det å ha en vogn som er god og stabil og vind og vanntett er et must for meg.
Blir Duo for å kunne bruke bagen lengst mulig.

Vi skal ha det fordi det er den vognen vi får låne av min søster ;) Men har jo kjørt den en del selv og liker den veldig godt.. Det er også litt med bilplass.. vi har stasjonsvong men vi hr hunde bur bak også så er ikke den beste plassen på siden så greit at den blir smal på høykant =)

vi skal ha emaljunga fordi det er den vi har fra minien.. En smart duo fra 2009 :)
Var veldig fornøyd med den, så da gidder eg ikke bruke penger på en ny :)

Har Emmaljunga city cross 2011 som vi kommer til å bruke :) Veldig fornøyd med den! Skal kjøpe ny til storesøster.. 

Me har allerede Emmaljunga City Cross fra minien, og eg gledar meg til å ta fram citybagen og begynna å bruka den igjen. No brukar mini sportsdelen til sovevogn i barnehagen, så eg er litt i stuss kva me skal gjera med vogn til han. Mulig han er ferdig med å sova innen mini kjem, satsar på det ;o))

Eit tips til dei som vil kjøpe city cross er å velge croc (altså skinn) på sportsdelen. Det er rett og slett eit MUST. Fantastisk å berre tørke av alt griset som mini klara å laga, veit ikkje kor mange gangar me måtte ha vaska den vogna om det hadde vore vanlig stoff!!!!!

Jeg skal kjøpe Tfk twinner twist duo i blå eller sort:) tenkte å bestille den fra Tyskland, er visst mye billigere!

wesila skrev:
Jeg skal kjøpe Tfk twinner twist duo i blå eller sort:) tenkte å bestille den fra Tyskland, er visst mye billigere!

Det har jeg også hørt. Hvilke nettside bestiller du fra?

Mulig det blir bugaboo her! Bor i byen, og mor elsker å tråkke på kjøpesentre :) så må ha noe lett, lite og svingbart! Liker godt emmaljunga city cross med citybag, men sportsdelen ser for stor og klumpete ut.. Ikke lett med vognvalg :)

Det blir nok en mountain buggy. Har hørt mye godt om den og den var utrolig lett å kjøre, og veldig lett å svinge med.

det blir emmaljunga egde duo, som vi hadde til førstemann..:) stor og rommslig vogn.
kansje litt for stor enkelte ganger når bagdelen tar hele bagasjerommet på bilen, menmen kan ikke kjøpe ny bare for det;)

Troor det blir en Simo kombi i grå.
Bor på landet, så vil ha en vogn som tåler litt

hvis jeg hadde vært gravid igjen nå hadde jeg gått for en brio kombi,hadde det til de 2 andre..Liker best de hjulene som er av plast,litt størrelse på og jeg er avhengig av at håndtaket kan justeres for er ikke av de største:) 

Har TFK jogster twist (tror jeg den heter...) etter guttungen. Elsker den vogna, lett å trille, tar liten plass i bil, men stor og god bag til en 3hjuling

Blir TFK tvillingvong denne gangen. Men hadde emmaljunga til førstemann, og var super fornøyd. Men må nok ha svinghjul denne gangen 

Her har vi TFK etter førstemann, så jeg skal bare kjøpe bag til den!;)

Hadde Emmaljunga til førstemann,men jeg synes sportsdelen hadde elendig støtte til ryggen så jeg solgte den og endte med TFK og er superfornøyd med den!:D

Jeg har to vogner jeg. En Simo Duo, og en Emmaljunga Scooter. Simoen brukte jeg i ca et halvt år. Tenkte at den fikk jeg brukt bagdelen leeeenge med.. Men nei.. Guttungen ble for lang :/  Så bytta til sportsdelen før jeg trodde jeg trengte det. Og da fant eg ut at hvis jeg skal bruke sportsdelen på den, da kan jeg like godt kjøpe meg en mindre, men god sportsvogn. Da ble det til at vi kjøpte Scooteren :) Veldig fornøyd med begge vogner :) Store brede hjul på begge. Simoen er fortsatt like fin i fargen enda den har vært ute i mye forskjellig vær :)

Vi har grå simo kombi vogn, kommer nok til å bruke den til nestemann også. Selv om det hadde vært mer praktisk med en mindre vogn (med tanke på plass i bil)

Vi har en brun Teutonia Lambda duovogn etter storebror, og kommer til å bruke den igjen. Er fornøyd med den og den tar ikke så stor plass baki bilen heller :)

hadde emmaljunga Edge duo til eldste. ( elsk) Kjøpte Maxi cosi når han brukte sportsdel. (vogndilla) sluttet med vogn når han var rett over 2 år. Hadde begge de vognene når minsten kom. Solgte begge siden vi fikk en hund som trengte stor plass i bilen. Så endte opp med tfk joggster twist. Og elsker vogna. Kommer til å bruke den på neste også. Så blir det spennende om vi trenger søsken vogn. Om det blir januar baby, så er minsten bare 19 mndr.

Back
Topp