Hvordan vite sikkert?

Rainbow87

Betatt av forumet
Hvordan veit dere sikkert at dere har en sa? Ser så mange dessverre forlater forumet idag av alle dager :( jeg er selv gravid og regner med jeg har mistet. Blødd endel igår og idag. Men har ikke smerter. Leser om mange som blør mye uten å miste. Har to barn fra før og blødde endel i første svangerskap men ikke så tidlig. Er vell min tur til å oppleve en sa, og er takknemlig for de to fantastisk vakre barna jeg alt har <3 må jeg oppsøke lege? Eller ordner kroppen opp sjøl? Blør som mensen bare uten smerter og ikke like kraftig. Ca 7 uker på vei men veit ikke sikkert.

JEg visste det da det skjedde pga blødning som heftig mens, med smerter som heftig mens.

Uten smerter ville jeg oppsøkt legen for å få en sjekk av om der er liv eller ei

Ca 7 uker på vei nærmer den lille seg en cm. Da må livmormunnen åpne seg bittelitt for å få den ut, jeg skulle ikke tro det var helt smertefritt?

Jeg har aldri hatt sa, men hvis du drar til legen får du ihvertfall svar :) så slipper du å gå og lure.

Jeg hadde veldig mye smerte, som kom som rier. Var mest vondt 1 dagen. Var tilfeldigvis på sykehuse med broren min, og fikk ul der og da, som bekreftet at jeg mistet.

Håper du har en uskyldig blødning :-(

jeg har hatt to sa, uke 9 og uke 13. var ingen tvil om hva som skjedde. Sterk blødning og smertene var mer intense enn menssmerter ( litt sånn jeg tenker rier må være). Krysser fingrene for at det går bra med deg ♡

Ingen smerter i det hele her. Veldig rart. For blødningene er ikke normalt :(

Og det tilsier at du ringer legen

Jeg hadde SA uten smerter. Hatt 2 SA før og de gjorde vondt. Denne gangen kun ett slags tungt press eller trykk nederst i magen. Visste likevel at det var SA fordi det kom en masse klumper ut. Vanlig blødning uten klumper kan være OK.

Eneste måten du kan vite sikkert er ved å måle hcg. Synker den er det dessverre nok forbi.

Ingen smerter i det hele her. Veldig rart. For blødningene er ikke normalt :(
Jeg hadde en SA i 5+3, da blødde jeg som en mens over noen dager, før jeg plutselig våkna midt på natta av at det rant skikkelig ut av meg, smerter i korsrygg osv. Vondt! Så smertene kan komme senere :(

Virke ikkje ut så du vill gå te legen.. Då hadde eg tatt ein graviditetstest, så får du hvertfall svar. Eg hadde negativ fem dagar ette sa.

Eg har vært hos legen idag har abortert. Hvordan virker d ikke som jeg vil gå til legen? Jaja lykke til videre alle Sammen

Huff så trist :( Lykke til videre du også =)

Det var trist.

Ta vare på hverandre og lykke til videre.

Back
Topp