B
Bkno9980982
Guest
Hvordan kan man finne ut av det, uten å få noen andre til å overvåke deg mens du sover?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om man klarer å lukke øynene helt, så betyr det vel at man sover med de lukket?Hehe, sette opp et kamera som kan filme ansiktet mens man sover?
Ja egentlig. Men vet det er folk som tror de sover med øynene lukket fordi det føles sånn ut for de, men at øynene deres likevel er pittelitt åpne.Om man klarer å lukke øynene helt, så betyr det vel at man sover med de lukket?
Ja egentlig. Men vet det er folk som tror de sover med øynene lukket fordi det føles sånn ut for de, men at øynene deres likevel er pittelitt åpne.
Jeg har ei venninne som var helt sikker på at hun sov med øynene helt igjen, frem til vi filmet når hun sov ganske tungt en gang, og da fikk hun sett at de var litt åpne selv om hun sov tungt
Hehe, vet ikke. Men tror det er noe annet å være bevisst på det, en når man sover og slapper helt avJeg la meg nettopp på sofaen og filmet mens jeg lukket øynene. De var helt lukket? Må jo bety at jeg sover med de lukket?
Hvordan da? Folk som ikke sover med lukene lukket er vel pga lukkemuskelen i øyet?Hehe, vet ikke. Men tror det er noe annet å være bevisst på det, en når man sover og slapper helt av
Min bror sover med halvåpne øyne
Han er i stand til å lukke dem å våken tilstand.
(men "å sove med et halvt øye åpent" tenker jeg mer på som et utrykk i overført betydning)
Det er ikke pga lukkemusklene i øyet. Det handler like mye om de signalene hjernen humør til kroppen. En venn av meg legger seg med lille øyne. Men når han faller i Rem søvn åpner de seg... helt sprøtt. [emoji14]Hvordan da? Folk som ikke sover med lukene lukket er vel pga lukkemuskelen i øyet?
Våken ja, lukke, knippe igjen, No problemSå han lukker dem helt igjen?