Hvordan vite hvor mange uker på vei?

Lirio005

Flørter med forumet
♡Novemberhjerter 2025♡
Er det noen måter jeg kan finne ut omtrent hvor mange uker jeg er på vei? Tok en digital test i sted som viste 2-3.
Hadde siste mens for akkurat 5 uker siden, men har en syklus på rundt 32 dager og aldri EL før CD17-19.

Har lyst å bestille time til tidlig UL, men har ikke lyst å bestille en dag jeg er for tidlig på vei.

2-3 uker tilsvarer vanligvis hcg konsentrasjonen fra 4+0-4+6, men det er en del variasjon når folk får 3+, du kan jo ta en ny digital (evt noen strimler og se stigning før du tar digital) om noen dager, så vet du sånn ca. Når du er i hvert fall 5 uker. Så for å sikre kan du ta ultralyd når du er ca uke 7?

Om CD 1 var nøyaktig for 5 uker siden, og du hadde EL mellom CD 17-19, så er du et sted mellom 4+4-4+6 i dag - eventuelt litt kortere dersom EL kom enda senere.
:) Og det stemmer jo fint med det @Kakaoonevner over her mtp at den digitale testen sier 2-3 uker.

Ja, det er en plass mellom det som gir mening. I appen her var jeg mer enn 5 uker nå, men da hadde jeg nok fått 3+ på den digitale testen.
Har bestilt noen tester på nett, så får jeg sjekket stigning.
Hadde en spontanabort i mai i fjor, så er litt mer bekymret denne graviditeten.
Prøver å bestilt en time til tidlig UL i uke 7 da :)

Takk for svar begge to

Ja, det er en plass mellom det som gir mening. I appen her var jeg mer enn 5 uker nå, men da hadde jeg nok fått 3+ på den digitale testen.
Har bestilt noen tester på nett, så får jeg sjekket stigning.
Hadde en spontanabort i mai i fjor, så er litt mer bekymret denne graviditeten.
Prøver å bestilt en time til tidlig UL i uke 7 da :)

Takk for svar begge to
Jeg har lest at de digitale clearbluetestene ikke er til å stole på. Noen hadde hcg på flere tusen og likevel viste den 2-3?

Back
Topp