Hvordan visste du at du var gravid?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Hadde dere noen "rare" symptomer utenom manglende mens ?

Kvalme, tydelige blodårene på puppa, utfold, trøtt, god luktesans, metallsmak ;)

Hadde ingen symptomer, bare en veldig merkelig mens.. så tok egentlig bare en g-test for gøy :) kan si jeg ble overasket :D

Var noen rundt meg som spurte om jeg var gravid. Følte meg så dårlig. Og hadde luktesans som en sporhund ;) Men jeg trodde jo ikke jeg var gravid, ikke prøvde vi, og jeg hadde blødninger jeg trodde var mens...

ømme pupper og en helt ekstrem smaks og luktessans :P så helt egentlig hadde jeg ikke trengt den g-testen ;D

Økt utflod..

Tydelige blodårer på brystet og litt uggen før jeg forventet mensen

mens kom ikke den uka den skulle, så uka etterpå måtte jeg teste, siden puppene plutselig var ømme, og jeg var blitt veldig temperamentsfull (er normalt veldig rolig:P )

Hadde bestemt meg for å teste 10 dpo, klarte ikke vente lenger ;) Hadde INGEN symptomer og har bare littegrann nå. Men jeg hadde en god følelse hele den pp må jeg si, viste vi traff el perfekt blandt annet også prøvde jeg grapefruktjuice og solvipect for første gang den pp og det hadde jeg tro på skulle fungere :)

Veldig kvalm og hormonell. Mange rundt meg som skjønte jeg var gravid før jeg selv gjorde det. :)

gikk veldig ofte på do, opp til 15 ganger i løpet av en vakt på sykehuset.. Enda vondere bryst/brystvorter enn jeg pleie å få ved TR, trøtt og slapp! Skjønte at jeg var gravid, så testet egentlig bare for å få det bekreftet :)

Jeg hadde en svak anelse... Men var veldig usikker... Var trøtt og sulten hele tia... Og så svimmel hver gang jeg reiste meg opp... Så ca 1 uker over ikm testet jeg super pos :)

Murringa va første tegnet. Trudd først at det var mensmurringa, men TR kom aldri :-D

Hadde det bare på følelsen :) kroppen kjentes fremmen ut 11dpo. Ingen spesielle symptomer akkurat, bare en raaar følelse i kroppen :)

Samme her. Hadde ingen symptom (har veldig lite fortsatt), men etter EL så kjentes det bare ut som om jeg var gravid, en følelse som bare satt i kroppen. Så tok første test 2 dager før forventet IKM og den var positiv!! :-) ( måtte sjekke de to påfølgene dagene også, for å være helt sikker! :-P)

Back
Topp