Hvordan vinterdekk har dere?

Linselusa

Forumet er livet
VIP
Vi må ha noen nye piggfrie dekk. De som fulgte med bilen har bra med spor, men merket er ganske ukjent så sikkert ikke kjempe gode dekk:p

Vi har goodyear. De er visst veldig bra.
Onkelen til sambo eier en butikk som driver med dekk og felger, såvidt får alltid gode dekk til innkjøpsprisen:)

Vi har Nokian på begge bilene. Jeg har pigg og gubben har piggfrie.

- på app'n -

husker ikke hva de heter je, men je har gått for pigg, første vinteren uten 4 hjulstrekk, så je turte ikke annet når je kjøpte ny bil i fjor vinter

Nokian piggdekk :)

Jeg kjøpte nettopp nye piggfrie vinterdekk fra continental. Vil bare ha veldig gode dekk, spesielt på vinteren, så derfor gikk vi for de. Det ble 3700,- for 4 nye dekk, med omlegging på felg og dekkskifte. :)
Sist hadde jeg nokian vinterdekk med pigger, men da bodde jeg på nordvestlandet og hadde bruk for pigger. :)

Jeg kjøpte nettopp nye piggfrie vinterdekk fra continental. Vil bare ha veldig gode dekk, spesielt på vinteren, så derfor gikk vi for de. Det ble 3700,- for 4 nye dekk, med omlegging på felg og dekkskifte. :)
Sist hadde jeg nokian vinterdekk med pigger, men da bodde jeg på nordvestlandet og hadde bruk for pigger. :)

På gamle bilen kjøpte jeg også Continental, men jeg gav 5000kr for 4stk ferdig på bilen. det var kun dekk, ikke felg.

husker ikke hva de heter je, men je har gått for pigg, første vinteren uten 4 hjulstrekk, så je turte ikke annet når je kjøpte ny bil i fjor vinter

Kjørte med pigger før, men de to siste årene har jeg kjørt piggfritt.
Hadde piggfritt ifjor på fremhjulsstrekk, gikk veldig bra da :)

Kjørte med pigger før, men de to siste årene har jeg kjørt piggfritt.
Hadde piggfritt ifjor på fremhjulsstrekk, gikk veldig bra da :)

er nok mulig je ender med det neste gang je oxo, men bor liksom litt avsides med dårlige veier, så kan hende piggene er kjekke å ha :p

Michelin kjøpte vi nå, piggfrie selvfølgelig ;)
Kom på 8900,- uten felg!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Noen med masse pigger :P

**appen**

Har nye Continental piggfrie dekk. Kjørt piggfritt i 20 år, både i byen, på fjellet/hytta og på langtur gjennom store deler av sør-Norge uten noen problemer. Piggfritt er best! ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

På privaten: Nokian Hakkapelitta R (piggfrie)
På drosjen: Nokian Hakkapelitta med pigg(ikkje 8, for dei fekk ikkje forhandler tak i, men modellen under)

Back
Topp