Hvordan ville du reagert?

*Labambie

Forumet er livet
Jeg må bare lufte tankene, kall det gjerne syting... [;)] 

Sambo sin tante har skuffet meg/oss så utrolig nå.. Litt bakgrunn: jeg og sambo sin søster hadde en "krangel" for 2,5 år siden og har ikke snakket med hverandre siden da. Det var ikke min skyld, og jeg nekter å bli kalt for alt mulig dritt og så late som om alt er ok. Hun nekter å si unnskyld og kaller meg fremdeles de mest grusomme ting..
Så til saken.
Først kom det et julekort fra sambo sin tante: håper dere ordner opp i familiekonflikten slik at 2010 blir et hyggelig år for oss alle.. Eeeeeh.. Da kunne hun like gjerne latt være å sende kort mener nå jeg.
Så kom dagen i dag, med gaver.. Sambo fikk en lysestake. Med kun hans navn på. Hverken jeg eller snuppa er nevnt i det hele tatt.. Jeg synes det faktisk var smålig og ondskapsfult..
Hva hadde du tenkt?

Da hadde jeg tenkt at fy søren, jeg har gjort rett i å stå på krava. For å behandle folk på den måten er bare barnslig.

jeg hadde tenkt at, herregud for et utrivelig menneske!! jeg ville bare ha latet som ingenting, og ihvertfall ikke sunket til hennes nivå..[;)]

ORIGINAL: Marthemoms

jeg hadde tenkt at, herregud for et utrivelig menneske!! jeg ville bare ha latet som ingenting, og ihvertfall ikke sunket til hennes nivå..[;)]

Vanskelig / umulig for meg å ta et standpunkt eller uttale meg uten å vite i detalj:

A: Hva den originale konflikten mellom deg og svigersøster gjaldt for 2.5 år siden
B: Hva samboer har gjort for å vise sitt standpunkt og hvem han står med.

kjipt at dere er uvenner, men skjønner at du reagerer når hun kaller deg masse dritt, hadde hun sakt noe 2-3 ganger for morroskyld så hadde det ikke vært noe, men hele tiden syned hun overdriver littt,,hadde spurt om hun har noe i mot meg,[>:]

Synes det var litt barnslig... hadde hellere sett at hun hadde gledet barnet enn den voksne. - mindre spekulasjoner hadde da også oppstått.

Back
Topp