Hvordan ville du lagt opp en date?

¤Woolfmother¤

Forumet er livet
Hjemme hos deg selv?
Hva slags mat ville du laget?
Kom med forslag!!

Hvis jeg skulle hatt en date hjemme ville jeg laget mat som jeg er sikker på at jeg hadde klart bra :P Og noe som menn liker godt.. Skulle gjerne sagt biff, men det er jeg dårlig på..

Bakt potet med tilbehør. Tacokjøtt, rømme, ost, tacosaus, salat osv bruker vi.
Men biffsrimler, bacon, skinke osv, er godt det og. :)

Hjemmelaget pizza? Lasange med hvitløksbrød og salat? 

Finnes mye godt.. :)

Ville spist med en gang, så kanskje bare sittet å pratet, eller spurt han om han kunne ordne med en film :P Så hadde han fått skylden hvis den var dårlig :P

filmen måtte nesten vært en back-up plan? Hvis praten går lett trenger man jo ikke film! :P

Flere?

Da jeg og kjæresten holdt på med date-greiene (kaller det ikke en date siden han bare kom på besøk her, liksom), så laget vi maten sammen, var fajitas, pasta carbonara o.l. (jeg er ikke noen stor kjøtteter :p ). Også delte vi en flaske vin og bare pratet i vei.

Jeg hadde ikke TV på den tiden, så film e.l. ble det ikke noe av. Det passer jo heller ikke inn hvis man skal bli kjent med hverandre. 

Tror han syns det var ganske rart å ikke ha den "obligatoriske" filmen, egentlig :p En av de første tingene han sa når han kom inn i leiligheten var; "Det mangler noe her.. Du har jo ikke TV :O"
Satt mer press på at han måtte være interessant som person også, hehe!

Jeg kan ta ut kortet til parabolen og si at jeg har lånt bort. Også gjemmer blu-ray spilleren :P sier jeg ikke har! :D

Jeg ville ha droppa hele daten med masekoppen.

©Smartass skrev:
Jeg ville ha droppa hele daten med masekoppen.

Det er ikke masekoppen, så det så!

Det er ikke masekoppen. Han har endelig slutta nå!! Enn så lenge i allefall. Han har vel frihelg denne helgen, så jeg tipper den kommer til å gå med på å slukke sorgene i en bøtte sprit eller noe. Så min tlf kommer til å være avskrudd!!!

Middag... Jeg ville laget middag og hatt klar når han kom. Her hadde det nok blitt biff og fløtegratinerte poteter, det er det jeg er best på.
Så hadde jeg hatt en eller annen film jeg hadde hørt var skikkelig bedriten, så man kan spise middag i sofaen mens man snakker om  hvor bedriten filmen er. Samtaleemnet er klart og man blir ikke så hekta i filmen at man glemmer hverandre ;)
Har funka hver gang for meg værtfall :)

JA, vin naturligvis! Mye vin :P Men vi må jo begynne uten ;)

Og ha kald øl i kjøleskapet ;) Filmen bør være en back up plan ja, det beste er jo bare å prate i vei.

Du har hund har du ikke? kanskje han vil bli med å gå en liten tur?

Ja jeg har hund. Han må jo i såfall bare bli med på det :P

¤Woolfmother¤ skrev:
Hjemme hos deg selv? Tja, kvifor ikkje... Men då måtte eg ha vaska og rydda og sånn først. Men det er alltid meir avslappande å sitte heime og prate enn ute på restaurant f.eks :)
Hva slags mat ville du laget? Lasagne eller noko :) Som ho første kommenterte så er slikt som biff vanskeleg, dersom ein ikkje veit korleis personen likar den stekt ;)
Eventuelt noko du VEIT du er veldig god på, som ikkje tar heile dagen. For du må jo vaske og rydde og pynte deg sjølv litt også:)

¤Woolfmother¤ skrev:
Ja jeg har hund. Han må jo i såfall bare bli med på det :P

Ooooh!! vist det er sol/passe varmt ute, så kan dåke jo ha med litt mat og ete ute i naturen vist du veit om ein fredleg plass det ikkje kjem mange turgåara!!:D

Jeg er så utrolig dårlig på å date, hehe, og veldig glad for at jeg slapp det for å få the man in my life:P

Men jeg tenker litt film, haha.... Kanskje handle inn til en matrett som det er koselig at man er to som lager sammen... Si at daten i dag foregår først på kjøkkenet (så får du se hvor praktisk anlagt han er:P) der dere skal lage en fancy rett sammen før dere setter dere rundt bordet og nyter maten mens praten går med tente lys og et glass vin. Går praten litt dårlig utover, så kan man sette på film. Ellers så kan du invitere han med på en romantisk gåtur med hunden etter at maten har lagt seg godt til rette i magen, før dere går inn å spiser dessert, som dere også lager sammen:) Kanskje gjør litt research på forhånd hva han liker, og kanskje finne på noe utfra det;)

Back
Topp