Hvordan vil du definere ei...

Det er ei som selger seg for penger eller andre ting eks stoff

Bruker sjeldent hore, for en hore er en person som tar betalt for sex.... Er så.. Umodent å kalle en drittsekk en hore[8|]

Ei som er VELDIG løs på tråden! Og ikke sier nei takk til penger når jobben er gjort[8D]

En som desverre må jobbe som prostituert, og tar betalt for sine seksuelle tjenester.

En hore ser jeg på en som ligger med hvem som helst - og gjør det mye, for nytelsens skyld.
En prostituert er en som selger seg/sine tjenester/kroppen sin/sjelen sin for valuta/goder. Vi er alle prostituerte på ett eller annet plan.

Ei hore er ei dame som får betalt for å gjøre noe digg! SMART kaller jeg sånt.. [8D]

Jeg skal være såpass ærlig å si at jeg helt seriøst vurderte å bli luksusprostituert da jeg var rundt 20 år.

Men det er forskjell på hore og hore og synes jeg da.. Narkovraket nedi gata som MÅ for å få til neste dose, og hun som er luksusprostituert.

Vell altså, det første jeg tenker når noen sier hore er vell ikke en som selger sex, for jeg føler det skjeldent blir brukt i den samenhengen når jeg hører det. Di fleste gangene jeg hører det er vell når noen er skikkelig F***** på en annen og slenger ut med alt dritt di kan komme med. Hører egentli veldig sjeldent at en prostituert blir kaldt en hore, bruker som regel bare prostituert.

ORIGINAL: Arianne SmartASS

ORIGINAL: |Teposen|

ORIGINAL: Nena89

Ei som er VELDIG løs på tråden! Og ikke sier nei takk til penger når jobben er gjort[8D]

på denne tråden?[:-]

[:D]

Haha, neeeii[:D]

Back
Topp