Hvordan vil du beskrive Sparkingen...?????

Dorothy_1

Gift med forumet
Man leser mange forskjellige beskrivelser på hvordan sparking kjennes, Alt fra bobbling til en fiskehale som slår.
Hvordan synes du at det kjennes ut??????
Jeg for min del synes at det er som små rykk....... [:D]

Det kjennes ut som deilige små kromspring i magen....  Litt mer enn en fiskehale og litt mindre enn dunking!!  Nå er det sånn at når jeg kjenner en bevegelse så kan jeg forvente ett par til på nesten samme plass......

ORIGINAL: Lindiloo

Det kjennes ut som deilige små kromspring i magen....  Litt mer enn en fiskehale og litt mindre enn dunking!!  Nå er det sånn at når jeg kjenner en bevegelse så kan jeg forvente ett par til på nesten samme plass......

Vi har visst termin samtidig.... [:D]

jeg kjenner ikke igjen noen av beskrivelsene. for meg kjennes det ut som noen sitter på innsiden av magen og trykker borti med pekefingeren, lette trykk.

ja - leamus! Det var det! Endelig en god forklaring!
Jeg synes det mest har føltes som 'sug i magen'. Av bevegelsene føler jeg mer som om noen beveger seg, og dermed stryker borti lovmoren, mer enn noen som sparker. Kjenner ingen dult....

Har variert etter hvert som magen har vokst dette for meg. i begynnelsen var det som en kiling, så ble det mer som bobler som ble sterkere og sterkere, mens i dag er det kraftigere dunk som sambo også kan kjenne. Morro!

litt som skubbing/spark/dytting el...
men i mårrest så var det en turner der inne...
holdt på i flere minutter[:)]
aldri kjent så mye før...
lå i senga å gliste for meg selv[:D][:D][:D]
som om h*n snudde på seg
rar følelse, men er godt å kjenne at det er liv der

jeg syns det kjennes ut som om skikkelige spark jeg for min del... hvertfall når h*n treffer blæra...og det trur jeg er blitt favorittplassen å sparke også[:D]
noen ganger kjenner jeg bare små rykk også, men i det store og det hele kjenner jeg tydelige spark. syns det er helt fantastiskda tenker jeg at mitt lille gull mest sannsynlig har det godt...

Back
Topp